سهام عدالت بانک کشاورزی کی واریز میشود | سهام عدالت کدام بانک ها واریز شده


photo 2023 12 14 09 54 55

 

اسامی بانک‌ها و موسسات برای دریافت شماره حساب مشمولان سهام عدالت اعلام شد

بانک‌ها و موسسات اعتباری شامل تجارت، رفاه، سپه، صادرات، ملت، ملی، شهر، توسعه صادرات، صنعت و معدن، کشاورزی، مسکن، پست بانک، توسعه تعاون، آینده، گردشگری، سینا، ایران زمین، حکمت ایرانیان، انصار، سامان، کارآفرین، پارسیان، اقتصاد نوین، سرمایه، پاسارگاد، قرض الحسنه مهر ایران، دی، ایران و ونزوئلا، قرض الحسنه رسالت، قوامین، خاورمیانه، موسسه اعتباری ملل(عسگریه) و موسسه اعتباری کوثر و موسسه اعتباری توسعه از جمله موارد مورد تایید بانک مرکزی برای افتتاح حساب و دریافت شناسه حساب بانکی ایران (شِبا) توسط مشمولان است.

در حال حاضر، واریز مرحله اول سود سهام عدالت به حساب 45 میلیون سهامدار آغاز شده است. این واریزات به دارندگان سهام مطابق با سبدهای مختلف، مبالغی برای هر سهم پرداخت می‌شود.

بانک‌ها و موسسات اعتباری برای دریافت شماره حساب مشمولان سهام عدالت اعلام شده‌اند. بیش از یک میلیون سهامدار هنوز با مشکلات شبای بانکی مواجه هستند و برای رفع مشکل می‌توانند در سامانۀ سجام یا سایت sahamedalat.ir ثبت نام کنند.

به هشدارهایی که از سوی سازمان خصوصی‌سازی و پلیس فتا صادر شده است توجه کنید. از پیامک‌ها یا لینک‌های ناشناس که به شما برای دریافت سود سهام عدالت ارسال می‌شوند، خودداری کنید تا از سوءاستفاده‌ی مجرمانه جلوگیری شود.

برای انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث، مراجعه به شعب بانک ملت با حضور یکی از ورثه با مدارک مورد نیاز امکان‌پذیر است.

دریافت اطلاعات و اخبار مرتبط با سهام عدالت فقط از منابع معتبر و رسمی مانند صدا و سیما و خبرگزاری‌های مجاز توصیه می‌شود و از پیامک‌ها یا پیام‌های ناشناس برای اطلاعات مربوط به سهام عدالت اطلاعاتی دریافت نکنید.

بیشتر بخوانید  بدهی ۷ میلیارد دلاری عراق به ایران / آیا ایران از بازار عراق هم حذف شد؟

هشدار سازمان خصوصی‌سازی درباره انتشار پیامک جعلی واریز سود سهام عدالت

مدیرکل حراست سازمان خصوصی‌سازی:

🔹مدتی است از طریق سر شماره‌های جعلی برای عده‌ای از هموطنان پیام واریز سود سهام عدالت ارسال می‌شود که این سرشماره‌ها متعلق به سازمان خصوصی‌سازی نیست.

🔹متأسفانه خانواده‌ها از طریق عابر بانک اقدام به دریافت این سود می‌کنند که این موضوع موجب می‌شود تا حساب افراد خالی شود

انتقال سهام عدالت متوفیان به وراث از طریق شعب بانک ملت

🔹️ورثه متوفیان دارنده سهام عدالت، می توانند با مراجعه به شعب منتخب (https://bankmellat.ir/selectbranchstocks.aspx) بانک ملت، برای انتقال این سهام اقدام کنند.

🔹این فرآیند با حضور تنها یکی از ورثه با ارائه گواهی انحصار وراثت و سایر مدارک مورد نیاز امکان پذیر است.

🔹مرکز ارتباط ملت (تهران: ۱۵۵۶/ شهرستان‌ها: ۰۲۱۸۲۴۸۸) در تمامی روزهای هفته و ساعات شبانه روز آماده راهنمایی هموطنان و مشتریان گرامی است.

 

 

مراقب باشید به بهانه واریز سود سهام عدالت حساب بانکی شما خالی نشود

سرهنگ علی رضا یعقوبی رئیس پلیس فتا ایلام؛
همزمان با واریز مرحله اول سود سهام عدالت از ساعات اولیه روز پنجشنبه ۲۳ آذر، مجرمان و کلاهبرداران سایبری اقدام به ارسال پیامک واریز سود سهام عدالت برای شهروندان استان ایلام نموده و متاسفانه حساب بانکی چند نفر از هم استانی ها خالی شده است.

شهروندان گرامی چنانچه از طرف سر شماره های شخصی ناشناس و حتی از طرف آشنایان و مخاطبین شما در شبکه های اجتماعی، پیامک حاوی لینک با موضوع دریافت سود سهام عدالت دریافت کردید، به هیچ وجه بر روی لینک موجود در پیامک کلیک نکنید و پیامک را حذف کنید.

بیشتر بخوانید  صندوق بین المللی پول درباره خطرات بیت کوین هشدار داد -

هرگونه خبر در مورد سهام عدالت را فقط از طریق صدا و سیما و خبرگزاری های رسمی و مجاز پیگیری کنید.

سود سهام عدالت واریز شد

🔹واریز مرحله اول سود سهام عدالت از ساعت اولیه بامداد امروز پنج شنبه 23 آذر به حساب 45 میلیون سهامدار آغاز شد.

🔹در این مرحله دارندگان سبد سهام عدالت 492 هزار تومانی مبلغ 681 هزار تومان، 532 هزار تومانی مبلغ 736 هزار تومان و سبد سهام یک میلیون تومانی یک میلیون و 385 هزار تومان سود دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید