مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

راه اندازی بوستان مادر و کودک در مناطق 325 تهران

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش همشهری آنلاین، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهر تهران از راه اندازی پارک مادر و کودک در 325 منطقه شهر تهران خبر داد و گفت: پایتخت 352 شهرک دارد که از این تعداد 27 بوستان مادر و کودک در سال گذشته افتتاح شد. احداث پارک مادر و کودک در 325 شهرک باقی مانده در دستور کار قرار دارد.

جلال بهرامی با تشریح طرح احداث پارک های مادر و کودک در سال 1401 تصریح کرد: ساخت این پارک ها طبق برنامه اعلام شده پیش می رود. قرار است در هر منطقه یک پارک آزمایشی برای مادر و کودک احداث شود.

وی افزود: پس از کار این پارک های آزمایشی، بازخورد هر یک از آنها در 22 منطقه دریافت می شود تا در صورت نیاز به اصلاح، طرح بازنگری شود.

بهرامی با بیان اینکه پس از بررسی و اجرای اصلاحات، احداث پارک های مادر و کودک به مناطق شهری تعمیم می یابد، تصریح کرد: در 325 شهرک دیگر نیز مادر و کودک در دستور کار قرار دارند.

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری تهران تصریح کرد: امسال برنامه توسعه ویژه ای هدایت شد، اما پس از دریافت نظرات شهروندان و با توجه به طراحی و اجرای اصلاحات لازم، پارک های مادر و کودک در شهرک ها ساماندهی می شود. و همه مادران و فرزندان پایتخت باید از این خدمات ویژه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید  بازگشت دوباره «بازی مرکب» به نتفلیکس + فیلم
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *