خوشگذرانی دختر علی دایی در لندن



آنچه دیگران می خوانند:

گزارش کردن تو خبر، اما دایی اسطوره فوتبال، فوتبال ایران است. اما دایی یکم فروردین 1348 در اردبیل به دنیا آمد. اما دایی او در سال ۱۳۹۲ با مونا فرخ آذری ازدواج کرد. دختر اما دایی او چندین سال است که در خارج از کشور زندگی می کند. مهمانی دختر علی دایی در لندن این روزها سر و صدای زیادی به پا کرد و او از خانواده جدیدش رونمایی کرد و طبق شنیده ها پسری که در تصویر زیر مشاهده می کنید نامزد دنیز دایی است.

اما دایی

ماجرای ازدواج علی دایی

اما ازدواج دایی در اول بهمن 1392 اتفاق افتاد و او به جرگه مطلب پیوست. علی دایی در سال 1393 در گفت و گو با سایت تبیان گفت: همسرم از دوستان صمیمی خانوادگی ما است، مادرش اردبیلی و پدرش تبریزی است و در تهران بزرگ شده است. او مشخصات کامل یک دختر آذربایجانی دارد و دارای مدرک صنایع غذایی است، او هشت سال از من کوچکتر است.

علی دایی در خصوص انتخاب همسرش گفت: همسرم را مثل مادرم انتخاب کردم. اما دای ادامه می دهد: همسرم اولین فرزند خانواده است.

نکته جالب در مورد ازدواج عموها مهریه همسران آنهاست. از آنجایی که خانواده همسرم دارای اعتقادات اسلامی ارزشمندی هستند، مهریه آنها مانند مهریه حضرت فاطمه (س)، آب است.» خیلی ها فکر می کردند که مهریه همسرم به قول این تازه واردان، سکه زیادی است!… اما با درک این موضوع. که بین ما بود، مهریه ضامن خوشبختی نیست، اما صداقت و نیت خیر، اساس زندگی مشترک است. .

بیشتر بخوانید  "دیکتاتوری پزشکی" در سیستم بهداشتی ایران / "ابن سینا" ، حتی اگر باشید ، حق طبابت ندارید!

اولین فرزند علی دایی در سال 1387 به دنیا آمد دختری به نام نورا که علی دایی او را بسیار دوست دارد و می گوید: می خواهم نورا به همه چیز برسد.

اما دایی

شکایت علی دایی از دنیز

چندی پیش سایت های خبری بدون اشاره به علی دایی نوشتند: این مربی سرشناس از همسر سابقش خواست تا حضانت دخترش را به دست آورد و پیام داد که حتی اگر این ماجرا در مطبوعات و رسانه ها منتشر شود و آبروی او را تهدید کند. پس بهتر است همه چیز را با آرامش حل کنیم.

البته طبق اخبار رسیده از منابع موثق، همسر سابق این مربی سرشناس نیز پیام داد تا برود و ادعای خود را از طریق شکایت مطرح کند. چون نمی گذارد دخترش با این مربی و شوهر سابق زندگی کند.

اما دایی

آغاز فوتبال علی دایی در ایران

اما دایی زندگی فوتبالی خود را با بازی در تیم شهری محل تولدش یعنی استقلال اردبیل آغاز کرد. پس از استقلال اردبیل به تهران رفت و پس از یک فصل بازی در تیم باشگاه تاکسی تهران به تیم بانک تجارت پیوست.

وی در چهار سال همکاری با باشگاه بانک تجارت 75 بازی انجام داد و بیش از 40 گل برای این تیم به ثمر رساند. باشگاه بعدی که طرفداران زیادی دارد پرسپولیس است. در سال ۷۴-۷۳ علی دایی به جمع سرخپوشان پایتخت پیوست و افتخارات زیادی در این باشگاه کسب کرد.

ادامه زندگی فوتبالی علی دایی پس از خروج از کشور

این بازیکن افسانه ای پس از نمایشی درخشان در لیگ آسیا به السد قطر پیوست. وی حدود یک سال در این باشگاه فعالیت داشت و در سال ۱۳۷۶ به همراه دوست و همبازی سابق خود کریم باقری به تیم ارمنستان بیله فلد پیوست و از طریق این تیم فعالیت خود را در مسابقات اروپایی آغاز کرد.

بیشتر بخوانید  مربی نفت آبادان: بازیکنان جوان آینده صنعت نفت را می سازند

دایی پس از یک فصل بازی در این تیم باشگاهی آلمانی تصمیم گرفت آرمینیا بیله فلد را ترک کند و به تیم محبوب بایرن مونیخ بپیوندد. پس از مدتی بازی در بایرن مونیخ، دای به دیگر باشگاه آلمانی هرتا پیوست. او در این تیم اولین گل خود در لیگ باشگاه های اروپا را مقابل چلسی به ثمر رساند. اما دایی اولین بازیکن آسیایی بود که وارد این مسابقات شد. باشگاه اروپایی بعدی او سن سیرو بود که در آن تیم موفق به گلزنی مقابل تیم معروف میلان نیز شد.

اما دایی

اما کار دوم دایی

علی دایی مثل همیشه اول است. او در فوتبال همیشه یک رهبر بود و در تجارت ویژگی «اول بودن» را دارد. از آنجایی که او پول حرفه ای به دست آورد، عمویش به وصیت پدرش عمل کرد و این پول را سرمایه گذاری کرد. خود دایی بارها در مصاحبه هایش گفته است: حتی زمانی که در بایرن مونیخ بازی می کردم، پولم را به پدرم دادم، او روی من سرمایه گذاری کرد و حالا نتیجه اش را دیدم.

فروشگاه علی دایی در میدان منیریه تهران خاطره ای از همان سال هاست. این فروشگاه به تدریج به یکی از معدود نمایندگان معتبر برند دای تبدیل شد. وقتی می گویند فوتبال دهمین کار علی دایی است، درست است. خرید و فروش مرسدس بنز و بی ام و تولید پوشاک اسپرت و راه اندازی فروشگاه در نقاط مختلف تهران و …. از مشاغل مختلف آقای گل جهان هستند. شهریار فوتبال ایران سال گذشته نمایندگی آدیداس و نایکی را در تهران افتتاح کرد تا بتواند بر این دو برند معروف در پایتخت ایران انحصار داشته باشد. بدون شک دایی به مشاغل دیگری مشغول است و شرکای تجاری زیادی در جاهای مختلف دارد، بنابراین این معاملات او کمتر رسانه ای شده است.

بیشتر بخوانید  فن سنجاب پرنده گرایی | فن سنجاب پرنده در کشتی + ویدیو


دیدگاهتان را بنویسید