حدس بزن این عکس کودکی کدوم بازیگر جوون ایرانیه؟


کودکی دوران شیرینی است که هیچگاه از یاد و خاطره ما خارج نخواهد شد. معمولا دیدن تصاویر کودکی ما را غرق در آن دوران می‌کند و به خاطره‌های شیرین دور دست می‌برد. اما دیدن تصاویری کودکی افراد مشهور و به قول جدیدی‌ها سلبریتی‌ها خالی از لطف نیست. ما شما را به چالشی دعوت کرده و میخواهیم پیش از دیدن عکس بزرگسالی خودتان حدس بزنید که این تصویر مربوط به چه کسی است. آماده‌اید؟

حدس عکس کودکی بازیگر جوان ایرانی

به نظر شما کودکی که در آغوش مرحوم جمشید مشایخی نشسته است چه کسی است؟

.

.

.

.

.

.

.

.

برای دیدن جواب صحیح حدس تصویر کمی پایین‌تر بروید

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ حدس عکس کودکی

بله کاملا درست حدس زدید این تصویر مربوط به سیاوش خیرابی بازیگر جوان کشورمان است که با بازی در سریال‌های آوای باران و ترانه مادری به شهرت رسید.

سیاوش خیرابی
سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی متولد ۲۹ آذرماه سال ۱۳۶۳ در شهر تهران است، اصالتاً اهل تبریز بوده و در شناسنامه‌اش پسوند فامیلی‌اش تبریزی است.

بیشتر بخوانید: چهره ها و افراد مشهور متولد ۲۹ آذر

وی در دانشگاه آزاد در رشتهٔ نرم‌افزار کامپیوتر به تحصیل پرداخت و توانست لیسانس خود را از این دانشگاه دریافت کند. سیاوش خیرابی در ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری شرکت کرد و پس از سپری کردن دوران آموزش بازیگری خود در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و با بازی در سریال ترانه مادری در کنار بازی با محسن افشانی، که در سال ۱۳۸۷ پخش می‌شد به شهرت رسید و شناخته شد.

ترانه مادری به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نام یک مجموعه تلویزیونی است که در تابستان سال ۱۳۸۷ از شبکهٔ سوم تلویزیون پخش شد. این سریال در اردیبهشت ۱۳۹۶ هر شب ساعت ۲۱ از شبکه آی فیلم بازپخش شد. اما اوج درخشش او سال ۱۳۹۲ در سریال «آوای باران» با آزاده زارعی و مهران احمدی بود.

بیشتر بخوانید  استایل شیک و مردوانه امین حیایی در عروسی محمدرضا گلزار

او نیز همچون دیگر همکاران خود چندسالیست فست فودی بنام کنجد را افتتاح کرده که مدیرت آن توسط دو برادرش می باشد، خودش نیز اغلب اوقات آنجا حضور دارد. 

جالب است با وجود اینکه این بازیگر بارها در مصاحبه های خود عنوان کرده است که مجرد بود و هنوز ازدواج نکرده است، موضوعاتی مثل سیاوش خیرابی و همسرش وفرزندانش یا حتی سیاوش خیرابی و همسرش جدید این بازیگر مرد ایرانی توسط کاربران جستجو شده و حتی در لیست جستجوهی برتر قرار دارد، در حالیکه این بازیگر هنوز مجرد بوده و خبری درباره ازدواج خود منتشر نکرده است.

در ادامه شما را به دیدن دیگر تصاویری از دوران کودکی سیاوش خیرابی دعوت می‌نماییم.

تصاویر کودکی سیاوش خیرابی

سیاوش خیرابی در آغوش جمشید مشایخی
سیاوش خیرابی در آغوش جمشید مشایخی
تولد سیاوش خیرابی
تولد سیاوش خیرابی
سیاوش خیرابی در کودکی
سیاوش خیرابی در کودکی
نوزادی سیاوش خیرابی
نوزادی سیاوش خیرابی
سیاوش خیرابی شاگرد اول مدرسه
سیاوش خیرابی شاگرد اول مدرسه
عکس کودکی سیاوش خیرابی
عکس کودکی سیاوش خیرابی

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و دیگر کاربران ستاره به اشتراک گذارید.

دیدگاهتان را بنویسید