مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

«جیران» نامزد دریافت جایزه برترین تولیدات سریالی جهان شد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش شمانیفس با اشاره به روابط عمومی سریال جیران، جوایز بین‌المللی درام سئول که با نام SDA نیز شناخته می‌شود، مراسم اهدای جوایز سالانه در سئول، کره جنوبی است که بهترین تولیدات تلویزیون اینترنتی از سراسر جهان را به رسمیت می‌شناسد.

امسال در هفدهمین دوره این جشنواره نام سریال «جیران» در فهرست نامزدهای بهترین سریال به چشم می خورد.

همانطور که در صفحه رسمی این جشنواره بین المللی آمده است، در این دوره از بین 255 اثر ارسالی از 39 کشور به جشنواره، 24 سریال از 11 کشور برگزیده شدند که سریال “جیران” نیز در این فهرست قرار دارد.

این سریال عاشقانه از حسن فاطی است که داستان عشق ناصرالدین شاه قاجار را روایت می کند و از دی ماه ۱۴۰۰ هر هفته به صورت انحصاری بر روی پلتفرم فیلمو منتشر می شود.

لازم به ذکر است در این دوره از جشنواره SDA در مجموع 30 نامزد انتخاب شدند که در رشته های مختلف جوایزی دریافت خواهند کرد.

در این بخش رقابتی می توانید اسامی سریال های پرطرفدار کشورهای مختلف مانند سریال Station Eleven محصول کمپانی پارامونت که از شبکه HBO Max پخش می شود و همچنین سریال Ann محصول کمپانی World Production را مشاهده کنید. . ، که از شبکه آی تی وی پخش می شود. آنها با سری Jeeran رقابت می کنند.

بیشتر بخوانید  تولید و مونتاژ مجموعه بوستر مستر مجهز به سیستم ترمز کمکی (BA)

جوایز بین المللی درام سئول از 21 تا 23 سپتامبر 2022 برابر با 30 سپتامبر تا 1 اکتبر برگزار می شود و برندگان جوایز در آن تاریخ اعلام می شوند.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *