مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جنجال جدید پویان مختاری : درگیری با شاهین صمدپور

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



پویان مختاری شاخ اینستاگرامی حاشیه دار در ترکیه مدتی است که جار و جنجال حسابی به پا کرده است . جدیدترین اقدامش درگیری و گیر دادن به شاهین صمدپور مستند ساز برجسته کشور است .


ماجرا از این قرار است که پویان مختاری با لحن تند و تیزی به این هنرمند تاخته است . اما شاهین صمدپور با انتشار پستی در اینستاگرامش نسبت به پویان مختاری واکنش جدیدی نشان داده است


شاهین صمدپور ، پویان مختاری


شاهین صمدپور با انتشار این عکس نوشت :

یک: گله کردید که من به شما و دوستانتون گفتم شاخ مجازی! من به شما گفتم شاخ مجازی؟!

اشتباه کردم. در دنیای مجازی، شاخ مجازی به اون کاربر کم استعدادی اطلاق میشه که با هجو و حاشیه شهرتی برای خودش دست و پا می کنه. شماها شاخ مجازی هم نیستید_سارق مجازی هستید_ دست شما توی جیب جوون های ماست. شماها اون طیفی هستید که اعتقاد دارید؛ بدنامی از گمنامی بهتره‌. چون با بدنامی میشه پول درآورد و با گمنامی نه.

دو: از نگرانی پدر و مادرِ دوستتون گفتید و گفتید که من مسبب این نگرانی شدم. آقای پویان؛ دزدترین و مجرم ترین افرادی که تو تمام این سال ها باهاشون مصاحبه کردم؛ پدر و مادرانِ مظلومی داشتن که بچه هاشونو از ته دل دوست داشتن و از حال بدشون نگران می شدن. اِی کاش برای پدر و مادرهاتون فرزندان بهتری بودید.

سه: جناب آقای سایت دار و امثالهم،

از محدودیت های ریز و درشت جامعه ی ما و از بی عرضگی صداوسیمای ما و سانسورهای بی حد و حصر رسانه های ماست که عشق های پوچ و محبت های پوشالی امثال شما انقدر برای نوجوون ها و جوون های ما دیدنی و تماشایی شده. خواهش می کنم این میزان از لایک و فالوئر خودتون و دوستانتون رو به حساب بی عرضگی ما بذارید نه استعداد خودتون.

چهار: و اما در مورد دو رویی خودم

اشکالات شخصی و مشکلات ریز و درشت شخصیتی من در زندگی خصوصی خودم چه بسیاره که خودم از گفتنش شرم دارم، اما خط قرمزم در کارم دروغ گفتن به مردم و دست کردن توی جیبشون بوده. زندگیم نسبت به پونزده سال قبل که وارد کار رسانه شدم هیچ تغییر محسوسی نداشته، عیبی هم نداره، از این بابت خوشحالم و خداروشکر می کنم

بیشتر بخوانید  عکس های جدید لیندا کیانی


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *