مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جزئیات کشتن یک زن در نارمک و گذاشتن جسد او در یخچال

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


جسد یک زن در یخچال

دلگرم: رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از کشف جسد یک زن در یخچال منزل خبر داد.

سرهنگ مجتبی سهرابی منس روز گذشته طی تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر بوی تعفن در ساختمان چهار طبقه، گشت ایستگاه 127 نارمک در محل حاضر شد.

وی گفت: محل حادثه طبقه همکف ساختمان بوده است. ماموران با حضور در محل حادثه متوجه قفل شدن درب آکاردئونی و درب ورودی ساختمان شدند. در ادامه با همکاری آتش نشانان حاضر درب آپارتمان باز شد.

قبل از بازکردن در، تصور می شد بوی نامطبوع به فاضلاب ساختمان متصل است اما ماموران گشت پس از بازکردن درب، جسد زنی را در یخچال پیدا کردند که به مرور زمان تجزیه شده بود.

سرهنگ سهرابی منش در ادامه گفت: در بررسی های اولیه و پیگیری های انجام شده مشخص شد در روزهای پایانی سال گذشته این بانو به همراه همسرش که به نظر اتباع افغانستانی هستند این آپارتمان را اجاره کرده و با وی در این مکان زندگی می کنند. خواهر

طبق تحقیقات همسایه ها به نظر می رسد در روزهای اول اقامت این خانواده بین خواهر مقتول و همسر مقتول درگیری رخ داده و در همین رابطه کلانتری 127 و مراجع قضایی تشکیل شده است.

این افسر پلیس افزود: بر اساس اظهارات همسایه ها، خواهر مقتول چند هفته پس از این درگیری، وسایل خود را از این آپارتمان خارج و به مکان دیگری نقل مکان کرده است. کارآگاهان همسایه در تحقیقات انجام شده آخرین بار حدود یک ماه پیش همسر مقتول را هنگام خروج از آپارتمان مشاهده کردند و پس از آن اثری از حضور تاو نبود و به نظر می رسید با توجه به وضعیت جسد، زمان قتل بوده است. یک ماه پیش بود

بیشتر بخوانید  جذب جاسوس برای موساد در شبکه قمار فارسی!

سرهنگ سهرابی منش در ادامه گفت: در تحقیقات میدانی انجام شده توسط تیم شناسایی و عوامل گشت کلانتری 127 مقتول با استفاده از یک جسم تیز مانند چاقو در اتاق خواب کشته شد و قاتل برای جلوگیری از قرار دادن مقتول در یخچال اقدام کرد. از فساد جلوگیری کنید تا زمان کافی برای فرار داشته باشد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه پلیس، یکی از همسایه ها گفت: با توجه به اینکه این خانم و آقا همیشه سیگار می کشیدند و بوی آن باعث ناراحتی صاحب خانه می شد، همسایه ها چندین بار به آنها تذکر دادند که باعث ایجاد رابطه می شود. اما این خانواده وجود نداشت و هیچکس از آنها و رفتنشان خبر نداشت.

فرمانده انتظامی نارمک افزود: هنگام تحویل جسد به پزشکی قانونی اقدامات لازم انجام و پرونده برای رسیدگی در اختیار مقامات قضایی و عوامل پلیس آگاهی قرار گرفت.


ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *