مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

جدایی سردار آزمون از زنیت تایید شد –

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



به گزارش سلام نو به نقل از مهر، «آندره آرشاوین» که سابقه بازی در تیم فوتبال آرسنال انگلیس را دارد و در حال حاضر مدیر دپارتمان فوتبال جوانان باشگاه زنیت است، در خصوص آخرین وضعیت سردار آزمون صحبت کرد.

آرشاوین گفت: آزمون تمایل به رفتن دارد اما هر دو طرف (آزمون و باشگاه زنیت) صادقانه و شفاف رفتار می‌کنند. بازیکن می‌خواهد برود و نمی‌توانیم او را مجبور به ماندن کنیم.

این پیشکسوت فوتبال روسیه در پاسخ به این سئوال که کدام بازیکن روس را می‌توان از نظر کیفیت با آزمون مقایسه کرد؟ افزود: بازیکن مشابهی با آزمون در روسیه نمی بیننم و او در تیم زنیت فقط می‌تواند با یک بازیکن خارجی جایگزین شود.

در حال حاضر از باشگاه‌های لیون فرانسه و آتالانتا ایتالیا به عنوان مشتریان اصلی سردار آزمون یاد می‌شود. قرارداد آزمون با باشگاه زنیت در تابستان ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد و اگر این مهاجم قراردادش را با باشگاه تمدید نکند، به صورت رایگان به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

گفته می‌شود باشگاه لیون با پرداخت ۷ میلیون یورو قصد دارد آزمون را در نقل و انتقالات زمستانی همین فصل به خدمت بگیرد. همچنین بحث معاوضه آزمون با «میرانچوک» مهاجم آتالانتا رسانه‌ای شده است.

بیشتر بخوانید  پخش زنده فوتبال ایران و امارات امشب | پخش زنده شبکه3 ۳ سیما
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *