تست شخصیت | اولین چیزی که در این تصویر ببینی همه چیز رو درباره افکار و شخصیتت لو می‌ده


مغز انسان از دو بخش اصلی تشکیل شده است: نیمکره چپ و نیمکره راست. این دو طرف عملکرد متفاوتی دارند اما برای شکل دادن به افکار و ادراکات ما با یکدیگر همکاری نزدیکی دارند. فرآیندهای فکری و ویژگی‌های شخصیتی ما تحت تأثیر این است که کدام سمت مغز در هر زمان فعال‌تر و به اصطلاح روشن‌تر است. این تعامل و عمکلرد دو نیمکره است که در نهایت شناخت و دیدگاه ما را شکل می‌دهد.

برای درک بهتر این مفهوم، در این مطلب یک تست روانشناسی جذاب برای شما آورده‌ایم تا آن را بررسی کنید. به تصویر نگاه کنید و اولین چیزی که می‌بینید را به خاطر بسپارید و تفسیر انتخاب خود را در ادامه همین مطلب بخوانید. با اینکه این تست‌های روانشناسی شخصیت همیشه قطعی یا صددرصد نیستند، اما علاوه بر اینکه شما را سرگرم می‌کنند، در بیشتر موارد جنبه‌هایی از شخصیت ما را که ممکن است از دید خودتان هم پنهان شده‌باشد را روشن کنند.

بیشتر بخوانید: مسیری که جذبت کنه و انتخابش کنی، شخصیت و آینده تو رو فاش می‌کنه

تست شخصیت منظره

تست روانشناسی شخصیت

.

.

.

برای دیدن تفسیر این تست ادامه مطلب را ببینید

.

.

.

اگر ابتدا “فیل” را دیدید

فیل پنهان در تست شخصیت

اگر اولین چیزی که در این تصویر نظر شما را جلب می‌کند فیل پنهان است، رازهای زیادی درمورد شخصیت شما به ما می‌گوید. شما فردی هستید که عمیقاً برای دیگران ارزش و احترام قائل هستید. وفاداری شما به دوستانتان و در روابط دیگر هیچ حد و مرزی نمی شناسد. برای مردم، شما شنونده و سنگ صبوری هستید که همیشه به حرف آن‌ها گوش داده و برای کمک به آن‌ها از هیچ لطفی دریغ نمی‌کنید. طبیعت شما گرم، دوست داشتنی و دلسوز است و اندیشمندی شما زبانزد خاص و عام است. مردم جذب شخصیت سخاوتمند و مهربان شما می‌شوند.

بیشتر بخوانید  جشن میلاد امام کاظم (ع) در حرم رضوی برگزار شد

فروتنی یکی از ویژگی‌های اصلی شخصیت شماست و اعتماد به نفس شما با فروتنی واقعی که دارید متعادل می‌شود. شما اغلب به گذشته فکر می‌کنید و خود را در افکار نوستالژیک گم کرده‌اید. این ارتباط با تاریخچه شخصی و گذشته‌ی شما، به شما چشم اندازی منحصر به فرد از زندگی می‌دهد و به شما کمک می کند تا سفر زندگی خود را با خرد، آرامش و مهربانی طی کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت اسب‌ها | تو ۵ ثانیه ابتدایی چندتا اسب دیدی؟

اگر ابتدا “روستا” را دیدید

روستای پنهان در تست شخصیت

اگر فیل را ندیدید و به جای آن متوجه روستایی با کلبه‌ها، پرندگان و درختان در تصویر شدید، این نشان می‌دهد که شما ارزش‌های سنتی و زیبایی شیوه زندگی ساده و بی ریا را درک می‌کنید. استقلال برای شما یک ارزش اصلی است و به عدم اتکا به دیگران افتخار می‌کنید. شما در مدیریت وظایف و چالش‌هایی که پیش رو می‌آیند، به تنهایی عالی عمل می‌کنید و به طور کلی خود را فردی راضی از زندگی و شاد می‌بینید. در حالی که اعتماد ممکن است برای شما کمی چالش برانگیز باشد، شما این توانایی را دارید که انتظارات خود را کنترل کنید تا از ناامیدی‌های احتمالی دور باشید. گاهی اوقات، ممکن است برای شما کمی دشوار باشد که احساسات خود را کنترل کنید، و این مسئله می‌تواند منجر به کشمکش‌های گاه به گاه در مدیریت احساساتتان شود. بهتر است با تلاش برای کنترل احساسات، مسیر زندگی خود را هموارتر کنید.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت | تاج مورد علاقه تو انتخاب کن تا بگم ویژگی‌های همسر آینده‌ات چیه؟

بیشتر بخوانید  فولاد میزبان استقلال در فینال جام حذفی

شما در این تصویر ابتدا چه دیدید؟ آیا تفسیر انتخاب شما با شخصیتی که از خودتان می‌شناسید هماهنگ بود؟

تست‌های شخصیتی که امروزه بسیار ترند شده‌اند و اغلب پاسخی صحیح به شناخت شخصیت فرد می‌دهند، ریشه در تحقیقات پیشگامانه راجر دبلیو اسپری، روانشناس برنده جایزه نوبل دارد. تحقیقات اسپری به طور قابل توجهی به درک ما از نحوه عملکرد ذهن انسان و اینکه چرا ویژگی‌ها و رفتارهای مختلفی داریم، کمک کرده‌اند. تست‌های روانشناسی شخصیت یک روش سرگرم‌کننده و جالب برای شناخت بهتر شخصیت و عادات شما هستند و به شما در شناخت بهتر تصویری که از خودتان می‌شناسید، کمک می‌کنند. علت ترند شدن و جذابیت چنین تست‌هایی در این است که ساده، سریع و اغلب به طرز شگفت‌انگیزی دقیق هستند و پنجره‌ای به ضمیر ناخودآگاه شما باز می‌کنند تا بتوانید مهر تاییدی به ناخوداگاه خود بزنید.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما و کاربران محترم سایت ستاره به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید