مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تأخیر تأسیسات کشاورزان تحت تأثیر تصادفات در شهرکرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / چهارمحال و بختیاری معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد گفت: پرونده در پایان کشاورزان آسیب دیده از حوادث این شهرستان که متقاضی به تعویق انداختن تسهیلات هستند توزیع می شود.

سپنتا حبیبی در گفت وگو با ایسنا ، در مورد دفع تسهیلات برای کشاورزان آسیب دیده از حوادث در شهرستان شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای دستورالعمل این موضوع ، 1266 پرونده با تسهیلات به ارزش 376 میلیارد ریال و یارانه مصرف کننده 126 میلیارد ریال در این شهر منصوب شده و میزان استفاده از وامها در این زمینه 87٪ است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد ادامه داد: پرونده تا پایان مرداد ماه امسال به کلیه کشاورزان آسیب دیده از حوادث این شهرستان که متقاضی به تعویق انداختن تسهیلات هستند ، اختصاص می یابد.

وی با اشاره به دستورالعمل اجرایی بند “ز” تبصره 2 قانون بودجه سال 1400 گفت: “بانک های دولتی باید بخاطر پرداخت تسهیلات از ابتدای سال 1394 به کشاورزان ، دامداران ، مرغداران ، عشایر ، کارگاه ها و واحدهای تبدیل صنایع مکمل در بخش کشاورزی.

حبیبی خاطرنشان کرد: کشاورزان متضرر از حوادث که متقاضی دفع تسهیلات هستند می توانند به بانک های موجود و یا به اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید  دریافت مطالبات از بدهکاران نباید منجر به تعطیلی کسب و کار شود
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *