مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

تأخیر تأسیسات کشاورزان تحت تأثیر تصادفات در شهرکرد

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله



ایسنا / چهارمحال و بختیاری معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد گفت: پرونده در پایان کشاورزان آسیب دیده از حوادث این شهرستان که متقاضی به تعویق انداختن تسهیلات هستند توزیع می شود.

سپنتا حبیبی در گفت وگو با ایسنا ، در مورد دفع تسهیلات برای کشاورزان آسیب دیده از حوادث در شهرستان شهرکرد اظهار داشت: از ابتدای دستورالعمل این موضوع ، 1266 پرونده با تسهیلات به ارزش 376 میلیارد ریال و یارانه مصرف کننده 126 میلیارد ریال در این شهر منصوب شده و میزان استفاده از وامها در این زمینه 87٪ است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار شهرکرد ادامه داد: پرونده تا پایان مرداد ماه امسال به کلیه کشاورزان آسیب دیده از حوادث این شهرستان که متقاضی به تعویق انداختن تسهیلات هستند ، اختصاص می یابد.

وی با اشاره به دستورالعمل اجرایی بند “ز” تبصره 2 قانون بودجه سال 1400 گفت: “بانک های دولتی باید بخاطر پرداخت تسهیلات از ابتدای سال 1394 به کشاورزان ، دامداران ، مرغداران ، عشایر ، کارگاه ها و واحدهای تبدیل صنایع مکمل در بخش کشاورزی.

حبیبی خاطرنشان کرد: کشاورزان متضرر از حوادث که متقاضی دفع تسهیلات هستند می توانند به بانک های موجود و یا به اداره جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید  نظر عادل فردوسی‌پور در مورد لیگ برتر و مربیگری کی‌روش در عراق
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *