ایا مدارس اردبیل فردا سه شنبه تعطیل است ۲۸ آذر ۱۴۰۲


1111111111111 27

آمادگی برای تعطیلی مدارس اردبیل به دلیل بارش برف و یخبندان

با نزدیک شدن به فصل زمستان و افزایش بارش‌های برفی در استان اردبیل، بسیاری از مردم از جمله اولیا و معلمان به دنبال اعلام رسمی تعطیلی مدارس در روز سه شنبه هستند. گرچه تا این لحظه خبر رسمی تعطیلی مدارس برای روز سه شنبه منتشر نشده، اما بارش‌های برفی گسترده و یخبندان در برخی نقاط این استان باعث ایجاد شرایط نامساعد برای رفت و آمد و خطر احتمالی برای دانش‌آموزان و کارکنان مدارس می‌شود.

بر اساس گزارشات هواشناسی، پیش‌بینی می‌شود که بارش برف و یخبندان در مناطق مختلف اردبیل تا ساعات پایانی شب و روز سه شنبه ادامه خواهد داشت. در این شرایط، احتمال تعطیلی مدارس به دلیل مسائل ایمنی و دسترسی آسان‌تر و امن‌تر به مدارس وجود دارد.

با این وجود، دانش‌آموزان، اولیا و مردم عمومی تا اطلاع ثانوی از طریق پیام‌رسان‌ها و رسانه‌های محلی منتظر اعلام رسمی خبر تعطیلی مدارس باشند و به دستورات و راهنمایی‌های اعلام شده توسط مقامات مربوطه توجه کنند. این اقدام از سوی مقامات برای حفظ سلامت و ایمنی دانش‌آموزان و اعضای همگانی است که در این شرایط هوایی نامناسب، اقدامات لازم برای پیشگیری از هرگونه حادثه ناشی از وضعیت هوایی خطرناک را به کارگیرند.

تکمیلی/ اطلاعیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل در خصوص نحوه استمرار فعالیت های آموزشی مدارس در روز دوشنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۲

🔹 به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، نیر، هیر، نمین، سرعین و ارشق کلیه مقاطع تحصیلی و در لاهرود و کوثر فعالیت های آموزشی دوره های پیش دبستانی و ابتدایی شهری و روستایی و کلیه مدارس استثنایی در نوبت صبح و عصر در نوبت صبح و عصر بصورت غیر حضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید  پیش بینی قیمت ها در بازار مسکن؛ خانه گران تر می شود؟

🔹همچنین در لاهرود فعالیت مدارس متوسطه اول و دوم با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید