ایا فردا یکشنبه مدارس تعطیل است ۱۲ آذر ۱۴۰۲


مدرسه مدارس تعطیل تعطیلی آلودگی هوا

با توجه به هشدار های هواشناسی و اعلان های زرد و نارنجی برای شدت آلودگی هوا در سطح کشور برای استان های پرجمعیت و صنعتی مانند تهران ، اصفهان ، کرج و خوزستان و تبریز مدیریت بحران مرکز استان ها دست به کار شده و در شرایط بحرانی وضعیت آلودگی هوا تصمیم به تعطیلی مدارس برای حفظ جان و سلامت دانش آموزان گرفته است .

با توجه به روند افزایشی آلاینده ها و شدت آلودگی هوا احتمال تعطیلی برخی استان ها که با آلودگی و آلاینده ها دست و پنجه نرم می کنند تا پایان هفته وجود دارد .

با توجه به تعطیلی مدارس اصفهان و برخی مقاطع مدارس استان تهران با ادامه وضعیت آلودگی هوا امروز شنبه جلسه کمیته اضطرار در استان های ذکر شده تشکیل و شرایط را برای تعطیلی مدارس را تا پایان هفته بررسی می کنند ا ضامن سلامتی دانش آموزان و نسل بعدی این کشور باشند .

در صورت تعطیلی ادارات نیز اطلاع رسانی خواهد شد .

با ما همراه باشید و نظرات خود را برای ما بنویسید .

اداره کل هواشناسی با صدور هشدار نارنجی رنگ آورده است: از دوشنبه تا چهارشنبه (11 تا 13 آذر ماه) افزایش غلظت آلاینده‌های جوی همراه با انباشت و کاهش کیفیت هوا در شهر‌های تهران ، کرج ، اصفهان ، اراک‌، مشهد ، قم و تبریز پیش‌بینی می‌شود

▶️در این شرایط جوی افزایش شاخص‌ آلودگیِ هوا در حد ناسالم و در صورت عدم مهار منابع آلاینده ثابت و متحرک در مناطق پرتردد در حد بسیار ناسالم دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید  ارزش اقدامات عدالت تا 25 دی ماه 1400 / جزئیات بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید