ایا فردا مدارس اصفهان تعطیل است سه شنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۲


photo 2023 12 18 08 34 34

هم اکنون (دوشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ – ساعت ۸) کیفیت هوای کلانشهر اصفهان با میانگین شاخص ۱۷۹ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم قرار دارد.

با توجه به هشدارهای هواشناسی و افزایش شدت آلاینده ها در کلان شهرهایی همچون تهران و اصفهان و همچنین عقب نشینی کمیته اضطرار آلودگی هوا در مقاومت در برابر تعطیل اعلام نکردن مدارس و غیر حضوری بودن مدارس با تعطیلی در تمام مقاطع تحصیلی در اصفهان بجز دانشگاه ها برای روز دوشنبه مواجه شدیم .

افزایش غلظت آلاینده ها برای روز سه شنبه به احتمال بسیار زیاد حتی دانشگاه های اصفهان را نیز به تعطیلی خواهد کشاند .

به احتمال بالا با توجه به شرایط پیش رو تمامی مقاطع تحصیلی اصفهان و همچنین دانشگاه ها نیز برای روز سه شنبه 28 آذر غیرحضوری خواهند بود اما در این زمینه باید منتظر تصمیم نهایی کمیته اضطرار و مدیر کل بحران استان جناب شیشه فروش بمانیم که تا پایان وقت اداری امروز جلسه تشکیل و خبر تعطیلی اعلام خواهد شد .

پس با ما بمانید و همواره نظرات خود را برای ما بنویسید تا اولین نفری باشید که از اخبار تعطیلی مدارس مطلع می شوید .

 

حرف مردم

🔹درود بر شما، این بلا تکلیفی و نبودن شجاعت تصمیم گیری در کارگروه اضطرار ضررهای جبران ناپذیر برای مردم و دانش آموزان مظلوم به دنبال دارد. برخی فرزندانشان را به شهرهای مجاور برده بودند تا از هوای سالم تر تنفس کنند و امشب با سرعت و عجله برگشتند و بلافاصله تعطیلی اعلام شد. شاخص آلودگی هوا قابل پیش بینی است ولی گرفتار کارگروهی بی تدبیر و ملاحظه کار شده ایم که شاید ضررهای جبران ناپذیر به سلامتی و جان و مال مردم بزنند. به مدیران محترمی که جسارت اخذ تصمیمات قاطع و به موقع ندارند توصیه می کنم استعفا داده و بیش از این شماتت مردم را نصیب خود نکنند. لطفا منتشر کنید. با احترام

دیدگاهتان را بنویسید