اطفاء حریق آتش سوزی مهیب در خیابان ملت تهران / فیلم



به گزارش سلام نو به نقل از همشهری آنلاین، جلال ملکی در این باره گفت: ساعت 13:40 یک مورد آتش سوزی در انباری در خیابان ملت، زیر جمهوری به سامانه 125 اعلام شد. در پی این تماس بلافاصله 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه مخازن آب و تجهیزات تنفسی به منطقه اعزام شدند. آتش نشانان در عرض 5 دقیقه در محل حاضر شدند و متوجه شدند که زیرزمین، طبقه همکف و حیاط ساختمان شش طبقه تجاری که قسمت هایی از آن به عنوان انبار لوازم خانگی و لوازم یدکی استفاده می شد، کاملا در آتش سوخت. مساحت 300 متر و دود زیادی به طبقات بالا سرایت کرد.

وی ادامه داد: در لحظات اولیه گرمای ناشی از شعله های آتش و دود خروجی از آتش، به دلیل حفظ دود و گرما، نفوذ آتش نشانان به طبقه همکف و زیرزمین را با مشکل مواجه کرد، اما آتش نشانان با استفاده از تجهیزات شخصی و حرارتی، آتش نشانان را با مشکل مواجه کرد. دستگاه تنفس به طبقات بالا.

ملکی گفت: رشادت آتش نشانان خیلی سریع آتش را تحت کنترل آتش نشانی درآورد و از سرایت آتش به طبقات فوقانی و ساختمان های مجاور و سایر قسمت های انبار جلوگیری کرد.

به گفته سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران، حدود 20 نفر از ساکنان طبقات فوقانی با کمک آتش نشانان به سلامت از ساختمان خارج شدند. محل حادثه پس از رنگ آمیزی و ایمن سازی به کارشناسان و مالکان تحویل داده می شود.

بیشتر بخوانید  صلاحیت کاندیداها در هر انتخابات برای همان دوره بررسی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید