www.refahi.ir ثبت نام وام | سایت ثبت نام وام ده میلیونی یارانه | یارانه ده میلیون تومانی | جزئیات وام ده میلیونی یارانه


vvv.refahi.ir ثبت نام وام ده میلیونی سایت ثبت نام وام یارانه ای یارانه ده میلیون تومانی جزئیات ده میلیون وام یارانه ای 10 میلیونی وام یارانه بگیران

سایت یارانه ای مددکاری اجتماعی وام یارانه ای 10 میلیونی سامانه وام یارانه ای ده میلیونی نحوه ثبت نام وام ده میلیونی یارانه ای دریافت کنندگان وام یارانه ای www.refahi.ir ثبت نام یارانه، مشاهده مطالب

چگونه با ایران همگام شویم

مدیر شعب صندوق قرض الحسنه عماد استان تهران گفت: در پنج ماهه امسال بالغ بر 84 میلیارد تومان تسهیلات در قالب هفت هزار و 840 فقره وام به نیازمندان شهر تهران پرداخت شد. سرمایه.

حسین خجسته فاضل مدیر شعب صندوق کرز الحسنه عمد استان تهران با تبریک فرارسیدن هفته بانکداری اسلامی گفت: در حال حاضر 3 شعبه استان کرز الحسنه امامت در سطح استان تهران به مشتریان خدمات ارائه می کنند. همچنین خدمات کرز الحسنه در کلیه دفاتر کمیته امداد استان تهران به کاربران ارائه می شود.

مدیر شعب صندوق کرز الحسنه امداد از استان تهران درباره نحوه ارائه تسهیلات کرز الحسنه به نیازمندان افزود: در این صندوق تسهیلات کرز الحسنه تا سقف 10 میلیون کارمزد ندارد. تومان و برای تسهیلات بالای 10 میلیون تومان در کل دوره یک بار کارمزد دریافت می شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 200 هزار مشتری از خدمات صندوق کرض الحسنه در استان تهران استفاده می کنند، این صندوق به شبکه شتاب در کشور متصل است و به صورت 24 ساعته به مشتریان خود خدمات بانکی ارائه می کند.

خواجست فاضل اشیاء این صندوق را در 6 عنوان اشتغال زایی، ودیعه مسکن، تعمیرات ساختمان و ساخت مسکن، اشتغال و کارآفرینی، تسهیلات درمانی و فرهنگی برای دانشجویان و دانشجویان پرداخت می کند و اظهار داشت: در پنج ماهه امسال، بیش از 84 میلیارد تومان شیء در قالب 7840 فقره وام.

بیشتر بخوانید  پیش بینی بورس برای سه شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ / دستکاری شاخص با عرضه اولیه‌ها -

مدیر شعبه صندوق کرز الحسنه استان تهران، عماد فلایت یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون 49 تفاهم نامه با مساجد، مراکز خیریه و موسسات خیریه با سپرده گذاری بالغ بر 5 میلیارد و 200 میلیارد تومان به منظور تامین اعتبار منعقد شده است. تسهیلات به نیازمندان

وی با اشاره به اهمیت توسعه فرهنگ کرز الحسنه و استفاده از حداکثر ظرفیت خیرین در اعطای تسهیلات به نیازمندان در قالب طرح قرض الحسنه دائمی گفت: خیرین حقیقی و حقوقی (مساجد، مراکز خیریه، موسسات خیریه). و غیره) می توانند با واریز و تعامل با صندوق کرز الحسنه امداد ولایت در قالب طرح وام دائمی به این نهاد در رفع مشکلات نیازمندان و تحت حمایت ها کمک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید