units۱ واحد مسکونی در گلستان به معلولین واگذار شد – اخبار گلستان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بندرگز عصر امروز 71 واحد مسکونی در استان گلستان از طریق ویدئو کنفرانس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان رفاه اجتماعی به خانواده های تعطیل شده تحویل داده شد.

سید مهدی حسینی مدیر عامل بهزیستی گلستان در این مراسم گفت: در سه ماهه نخست امسال با ارائه خدمات گسترده در جامعه مسكن توانستیم مقام اول را در این زمینه بدست آوریم كه این نشان از تلاش همكاران ما در این سازمان “ای.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی آماده اعطای وام و کمک هزینه کم بهره از نظر مسکن و اشتغال به جامعه هدف خود ، توانمند سازی و بهبود زندگی آنها و گسترش خدمات خود با کمک سایر دستگاه های استانی است.

مدیرکل بهزیستی استان همچنین گفت: کار ویژه ای برای تأمین مسکن خانواده های دارای دو یا چند معلولیت در حال انجام است و سهمیه استان نیز در این طرح افزایش یافته است.

وی افزود: 291 واحد مسکونی برای خانواده های دارای دو معلولیت در مناطق روستایی و 63 واحد مسکونی در شهرها به عنوان سهمیه جدید به استان ابلاغ شده است.

به گفته مدیر کل استان گلستان ، 540 میلیون تن کمک بلاعوض برای واریز مسکن برای مددجویان روستایی و شهری به استان اختصاص یافته است و از تمام این مبلغ استفاده شده است. همچنین یک میلیارد و 350 میلیون تن دیگر برای واریز مسکن 70 خانوار معلول و زنان سرپرست خانوار به استان اختصاص یافته است.

حسینی گفت: 34 واحد مسکن مشترک برای مددجویان اجتماعی در قالب تفاهم نامه همکاری مشترک با قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاia (ص) در استان ساخته شده است. همچنین در این مدت 13 خانواده از یتیمان دارای معلولیت صاحب خانه شدند.

بیشتر بخوانید  تیراندازی مقابل کنسولگری آمریکا در جده ۲ کشته برجای گذاشت

انتهای پیام / 582 / ز

دیدگاهتان را بنویسید