Sinovac و Sinofarm 110 میلیون دوز Kvax ارائه می دهند


به گزارش خبرنگار گروه علم و توسعه خبرگزاری فارس به نقل از SiJتآن ، شرکت دارویی سینوفارم و شرکت بیو دارویی سینووک در پکن اعلام کردند: 110 میلیون دوز واکسنی که در سبد تولید می کنند شارلاتان ها حاضر.

شارلاتان ها مخفف دسترسی جهانی به واکسن ها وووید 19) یکی از سه رکن برنامه بین المللی “دسترسی به ابزار وووید 19) که سازمان بهداشت جهانی ، کمیسیون اروپا و فرانسه در آوریل که در پاسخ به اپیدمی ویروس ویروس کرونا آنها تأسیس کردند. هدف این برنامه دستیابی ابتکاری و عادلانه به روشهای تشخیص ، درمان و واکسیناسیون است ویروس کرونااین سازمان دولت ها ، م institutionsسسات بهداشت جهانی ، تولیدکنندگان ، دانشمندان ، بخش خصوصی ، جامعه مدنی و خیران را گرد هم آورده است.

بر این اساس ، یک توزیع کننده واکسن های جهانی وووید ۱۹ (شارلاتان ها) ، طبق اتحاد جهانی واکسن و واکسیناسیون (Gavi) ، بیش از 100 میلیون دوز از شرکت های چینی Sinofarm و Sinovac دریافت خواهد کرد.

اتحاد جهانی برای واکسن ها و واکسیناسیون گفت که این توافق نامه ها ، هنگامی که دلتا تهدیدی جدی برای سیستم های بهداشتی است ، تولید 110 میلیون دوز را آغاز کرد که بلافاصله در دسترس شرکت کنندگان در مرکز قرار گرفت. شارلاتان ها، با گزینه هایی برای دوزهای اضافی.

آخر پیام /


بیشتر بخوانید  برتری بیمه پاسارگاد با مهر تأیید IMI-100

دیدگاهتان را بنویسید