Reshare ، استیکر جدید اینستاگرام جایگزین Add to Story



استیکر Reshare اینستاگرام


کاربران با انتخاب استیکر«Reshare» در بخش استوری، در صفحه ای جداگانه با نام «recently viewed»، لیست پست هایی که اخیرا مشاهده، ذخیره یا پست کرده‌‌اند را مشاهده می‌کنند و با انتخاب پست مورد نظر خود، آن پست خاص بر روی استوری خود قرار می‌دهند. در این قسمت امکان اضافه کردن محتوا از بخش IGTV و Reels نیز وجود دارد.


نحوه استفاده از Reshare


دو کاری که باید برای استفاده از این استیکر انجام دهید :


  1. برای استوری کردن پستها، فقط کافی است به قسمت استوری اینستاگرام رفته، با زدن آیکون استیکرها، استیکر Reshare را انتخاب کنید.

  2. در پنجره باز شده از لیست پستهایی که اخیرا لایک کرده اید یا لیست پستهایی که ذخیره کرده اید یا لیست پستهای خود، پستی رو انتخاب کنید و آن را در استوری خود قرار دهید.


Reshare ، استیکر جدید اینستاگرام برای استوری کردن پست ها


Reshare ، استیکر جدید اینستاگرام جایگزین  Add to Story


یکی از مزایای این استیکر جدید این است که استوری فعلی کاربر می تواند شامل عکس پس زمینه باشد که به شخصی سازی بیشتر این استوری ها توسط کاربر کمک کرده و استوریها را از حالت یکنواختی و تکراری درمی آورد.


نکته قابل توجه این است که این قابلیت عمدا به این صورت طراحی شده تا کاربران تنها با فشردن دکمه اشتراک ‌گذاری، اقدام به بازنشر محتوا نکنند و با دقت بیشتری از بین محتواهایی که به تازگی مشاهده کرده‌اند، بهترین‌ گزینه را انتخاب کنند.


همچنین استوری مورد نظر میتواند شخصی سازی و جذاب تر شود و دارای عکس پس زمینه نیز باشد.


با این قابلیت جدید، استوری ها از حالت یکنواخت و تکراری خارج می‌شوند و این موضوع باعث تعامل بیشتر دنبال کنندگان با کاربر می‌شود.


بیشتر بخوانید  ماجرای انتقال سنگ قبر فتحعلی شاه چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید