PSG سرانجام Ramos – اخبار فوتبال جهان – اخبار ورزشی تسنیم را ارائه می دهد


طبق گزارش ها آژانس تسنیم، پاری سن ژرمن سرانجام صبح امروز (پنجشنبه) منتظر هواداران خود برای معرفی رسمی سرخیو راموس به عنوان بازیکن جدید این تیم متوقف شد و آن را با انتشار عکس های کاپیتان سابق رئال مادرید با پیراهن قرمز پایتخت فرانسه فاش کرد .

راموس روز گذشته تمام مراحل پیوستن به PSG را از جمله امضای قرارداد به اتمام رسانده بود ، اما این باشگاه مراسم معرفی را به روز بعد (امروز) موکول کرد. با این وجود عدم هماهنگی مسئولان باشگاه منجر به مصاحبه این مدافع اسپانیایی در مورد دلیل انتخاب پیراهن شماره 4 PSG در وب سایت این باشگاه شد که بلافاصله حذف شد. به این ترتیب برای همه مشخص شد که راموس قطعاً بازیکن جدید پاریس است ، اگرچه باشگاه فرانسوی طبق یک برنامه از پیش تعیین شده عمل می کند و امروز راموس را ارائه داد.

راموس که در اولین اظهارات خود به عنوان بازیکن پاری سن ژرمن با نایب قهرمان فصل گذشته قراردادی دو ساله امضا کرد ، گفت: “من از پیوستن به پاری سن ژرمن بسیار خوشحالم.” این یک تغییر بزرگ و یک چالش جدید در زندگی من است که هرگز فراموش نمی کنم. من افتخار می کنم که بخشی از این پروژه بلند پروازانه هستم و به تیمی پیوستم که بازیکنان بزرگی دارد. پاری سن ژرمن باشگاهی است که به لطف زیرساخت های قدرتمند خود توانسته است در بالاترین سطح ارزش خود را ثابت کند و من می خواهم به او کمک کنم تا به پیشرفت و کسب جام ادامه دهد.

سرخیو راموس ، تیم فوتبال پاری سن ژرمن ، تیم فوتبال رئال مادرید ،

راموس که مانند رئال مادرید پیراهن شماره 4 پاری سن ژرمن را به تن خواهد کرد ، در مورد دلیل انتخاب این پیراهن گفت: “من پیراهن شماره 4 را از پاری سن ژرمن انتخاب کردم. انتخاب این شماره کمی خرافاتی است زیرا از زمانی که کارم را شروع کردم آن را می پوشیدم و تمام زندگی ام با من بوده است. من این س choseال را انتخاب کردم زیرا فکر می کنم این باعث خوشبختی و موفقیت من خواهد شد. شماره 4 در حال حاضر بخشی از شخصیت من به عنوان یک بازیکن حرفه ای شده است. پوشیدن این پیراهن در تیم بزرگی مانند پاری سن ژرمن برای من افتخار و واقعه بزرگی است.

بیشتر بخوانید  آیا مختارنامه امسال پخش میشود |زمان مختارنامه شبکه های مختلف

راموس در سال 2005 از سویا به رئال مادرید پیوست و پس از 16 سال بازی درخشان با تمام افتخارات باشگاه به دلیل اختلاف نظر با رئیس باشگاه در مورد قرارداد و دستمزد ، مجبور به ترک کهکشان شد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید