Karadj Friday من به بی تدبیری در کنترل قیمت کالاهای عمومی در البرز اعتراض کرده ام / سازمان بازرسی استان برای سingال از مدیران غیر شاغل – اخبار البرز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرج ، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج با تبریک عید غدیر خم اظهار داشت: نماز جمعه یک نیروی نرم و نمادی از اقتدار نظام اسلامی است و اگر تحت هر شرایطی برگزار شود شکست خواهد خورد دشمن.

وی افزود: دشمنان با پیروی از شیطان لعنتی در تلاشند اثر نماز جمعه را از بین ببرند یا کاهش دهند.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان البرز با بیان اینکه دشمنان با استفاده از ابزار رسانه ای به افکار و عقاید مردم به ویژه جوانان حمله می کنند تا آنها را به جنگ اراده و سپس مارپیچی خاموش بکشاند ، گفت: نماز جمعه و خطبه های خردمندانه ، دقیق و بصیرت بخش نماز جمعه برنامه هایی را اجرا می کند و از عقاید و افکار مردم دفاع می کند.

امام جمعه کرج گفت: امروز برای دومین بار تأکید می کنم که طبق اظهارات آقایان ، دیر نیست که مجلس محترم سوالات اصلی از رئیس دولت و اعضای آن را در تاریخ ثبت کند ، بنابراین که بعداً موارد ضرر ، تحریف و انکار را صادر می کند.

آیت الله حسینی همدانی با بیان اینکه مردم بصیر و فهیم در انتخابات دشمن را عصبانی کرده اند ، گفت: دشمن به دلیل برخی کاستی ها ، ناکارآمدی و سو mis مدیریت در تلاش است تا مردم را ناراحت کند.

وی با اشاره به تشکیل کابینه در آینده توسط دولت سیزدهم گفت: دشمنان برای تشکیل کابینه سخت تلاش می کنند و به حاشیه می روند و هرکسی که پلت فرم دارد باید ترفندهای دشمنان مردم را روشن کند و بیدار شود و خدمات ارائه دهد. دولت. “موارد جدید ارائه دهید.

بیشتر بخوانید  حذفیات کنکور سراسری ۱۴۰۱ اعلام شد

نماینده ولی فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه امروز آنها پیکان را به خوزستان گران قیمتی رسانده اند ، گفت: مردم خوزستان حافظان نظام اسلامی هستند و از ابتدای انقلاب تا امروز همه مردم در منطقه با قبایل مختلف همه مشکلات را تحمل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد که خانها ، به ویژه منافقین ، به دستور استکبار ، که سالروز شکست تحقیرآمیز امروز آنها در تنگه مرصاد است ، بسیار تلاش کرده اند تا منطقه را به هم بزنند و درگیری ایجاد کنند: دشمنان با دروغ رسانه ای و ترورهای روانی به دنبال تشنج ایجاد کرد و عربستان سعودی و رونق استکبار ستیزی کمک کرد.

سخنگوی مقام معظم رهبری در استان البرز با بیان اینکه مردم خوب خوزستان همیشه مزدوران و دشمنان را ناامید کرده و فرصت را برای کارشکنی در آنها غنیمت شمرده اند ، گفت: دشمنان باید بدانند که مردم انقلابی با بصیرت کامل از اسلام و انقلاب دفاع می کنند “

رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز با بیان اینکه باید برای حل مشکلات اصلی خوزستان بررسی شود ، ادامه داد: شکایت در خوزستان صحیح است و انتظار داریم دولت جدید اقدامات جهادی در این زمینه انجام دهد.

آیت الله حسینی همدانی با ارزیابی اقدامات به موقع سپاه برای حمایت از مردم خوزستان ، تأكید كرد: مسئله آب در استان البرز نیز مسئله مهمی است كه در صورت غفلت و غفلت ، وضعیت خوزستان در البرز به گونه ای خواهد بود. تکرار شد

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: اتاق اصناف و سکوت موضوع بازار و کنترل را بررسی می کند قیمت ارزوی گفت: افرادی از استان البرز باید مورد س managersال مدیرانی قرار گیرند که در مورد رفاه عمومی و کنترل قیمت مردم سهل انگاری و سهل انگاری می کنند.

بیشتر بخوانید  ارزش سهام عدالت امروز 14 آذر

وی با بیان اینکه برخی از رهبران در روزهای منتهی به تشکیل دولت جدید استعفا داده اند خاطرنشان کرد: این کاستی ها و سهل انگاری ها منجر به بی نظمی و افزایش بی دلیل قیمت های عمومی شده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه مصرف آب و برق در اتحادیه های صنفی و منازل باید با صرفه جویی همراه باشد ، گفت: نباید برق و آب به گونه ای مصرف شود که دیگران از این موارد محروم شوند. برکت

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید