مجله گردشگری

پربازدیدترین‌ها
لینک های مفید

Haricici: در چند روز آینده می توانیم یک درصد از کل جمعیت کشور را واکسینه کنیم ، یعنی. هر روز حدود 5000 نفر.

به قلم زود نیوز
به قلم زود نیوز
سرفصل‌های مقاله


Haricici: در چند روز آینده می توانیم یک درصد از کل جمعیت کشور را واکسینه کنیم ، یعنی.  هر روز حدود 5000 نفر.

ایرج حریرقی ، معاون وزیر بهداشت ، در یک کنفرانس خبری گفت: ورود واکسن های خارجی و در دسترس بودن واکسن های محلی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و در شرایط فعلی فرصت تزریق 500000 واکسن در روز را داریم و در چند روز آینده این ظرفیت به یک درصد خواهد رسید. “کل جمعیت کشور در یک روز به 840،000 واکسن می رسد.

وی افزود: مغایرت ها و اختلافاتی وجود دارد که ما برای این امر عذرخواهی می کنیم و قسمت اصلی مشکل این است که از برخی افراد دعوت شده است و برخی از افراد بالای 70 سال و حتی بالای 60 سال نیز با وجود دعوت هنوز دعوت نشده اند به پیام ما و جمعیت مراجعه کرد. “بیش از 60٪ از ما 5.9٪ از جمعیت ، یعنی 8 میلیون و 100 هزار نفر هستیم ، اما بیش از 70٪ از مرگ و میرها و بیش از 60٪ موارد باعث بستری در عروق کرونر در کشور می شوند.

حریرچی گفت: در بین افراد واکسینه شده در کشور و جامعه برای 70 سال و بیشتر ، 70 درصد از آنها واکسینه کرده ایم ، میزان مرگ و میر و بستری در بیمارستان به شدت کاهش یافته است و خبر بد این است که اکثر مرگ و میرهای فعلی در قله پنجم در تاجگذاری و بستری در بخش مراقبت های ویژه برای افراد واکسینه نشده بین 50 تا 60 سال است که هنوز واکسینه نشده اند. طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی ، همه واکسن ها 100٪ در برابر مرگ و میر عروق کرونر م effectiveثر هستند ، در برابر میزان شدید اثر بسیار بالایی دارند و در پروفیلاکسی بستری تأثیر بسیار مثبتی دارند.

بیشتر بخوانید  روشی جدید برای درمان سرطان کشف شد

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید.
نظرتون رو بنویسید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *