DNA ذوب آهن برای فصل آینده مشخص می شود / سپاهان پیش از برنامه 3 ساله خود



ایسنا / اصفهان یک کارشناس فوتبال معتقد است تیم های لیگ بیستم فوتبال بیشتر محتاط بودند و کمتر توانستند چهره ای را به فوتبال ایران معرفی کنند.

محمد یاوری در گفت وگو با ایسنا ، اظهار داشت: تلاش زیادی برای آوردن تیم ذوب آهن به لیگ دسته اول انجام شده است اما اگر خدا به تیم های دیگر مانند تراکتورسازی کمک کند ، ذوب آهن را در لیگ برتر می ماند.

وی افزود: ذوب آهن چندین سال است که از این وضعیت رنج می برد ، البته راه حل های بسیار خوبی در مقابل مجموعه مدیریتی باشگاه ذوب آهن وجود دارد و می توانند به آمار و سابقه چندین ساله ذوب آهن مراجعه کرده و ببینند چه نیروهایی در حال فعالیت هستند. برای مدیریت و مربیگری استفاده می شود. “بهتر است از آن استفاده کنیم و دشوار نیست که بفهمیم آنها با چه تیمی در سه مرحله به لیگ قهرمانان آسیا رسیدند و جام حذفی را کسب کردند. و اگر سازمان یکسانی داشته باشند ، می توانند موفق باشند.

این کارشناس فوتبال درباره مسابقات هفته گذشته لیگ برتر گفت: البته دیدار پرسپولیس مقابل پیکان قابل پیش بینی بود ، تیم سپاهان مجبور نبود تا هفته گذشته به کار خود ادامه دهد ، گرچه معتقدم سپاهان از برنامه سه ساله خود جلوتر است و شما جای نگرانی ندارید ، زیرا سپاهان راه خوبی را در پیش گرفته است این تیم از ثبات و هوش تاکتیکی خوبی برخوردار بود ، کسب مقام دوم در شرایطی که محرم نویدکیا تیم را به دست گرفت موقعیت پایینی نیست و کسب سهمیه آسیایی برای اولین سال یک دستاورد خوب است.

یاوری ادامه داد: بازیکنان جوان مانند یاسین سلمانی که از محرم زمین دریافت کردند به اعتماد مربی پاسخ دادند. نویدکی در مواقع ضروری از ذخایر خود به خوبی استفاده می کند ، فکر می کنم شرایط خوب بود ، آهبرای فصل آینده باید بازیکنانی را که تیم را ترک می کنند تغییر دهیمبه خاطر داشته باشید که کادر فنی باید به این موضوع فکر کرده باشند و همچنین تجربه خوبی از آنچه اتفاق افتاده است داشته باشند.

وی در مورد بازگشت محمدرضا ساکت به مدیریت باشگاه و نتایج وی گفت: امیدوارم فصل آینده باشد ، زیرا وقتی محمدرضا ساکت و محرم به سپاهان آمدند ، فرصت های زیادی برای قهرمانی آسیا و لیگ برتر وجود نداشت ، ولی امسال آنها فرصت خوبی برای برنامه ریزی سال آینده و جذب افراد خوب خواهند داشت.

این پیشکسوت فوتبال افزود: اگر به خاطر داشته باشید محرم یک تیم حاشیه ای را تحویل داد و زمان زیادی طول کشید تا بتواند دیدگاه خود را در تیم پی ببرد و برنامه های تاکتیکی خود را ، مهمترین نکته ای که توانست سپاهان را در جریان قهرمانی تا آخرین روز نگه دارد و در چند سال به این موفقیت دست یابد و تنها با دو امتیاز اختلاف به مقام نایب قهرمانی لیگ برتر برسد ، صداقت محرم به وی بود. بازیکنان، سپس حمایت خوب از سوی باشگاه ، هیئت مدیره و مدیریت باشگاه و حمایت محبت آمیز دیگر از طرفداران بود.

بیشتر بخوانید  محمود صفری کلیددار بلدیه اردبیل شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

یاوری با اشاره به نقش فوتبال پایه گفت: ما نباید نقش آکادمی فوتبال سپاهان و کمیته استعدادیابی باشگاه و کسانی که پشت پرونده هستند از تیم حمایت کنیم.از جانب. عشق در سپاهان حاکم است و همه به دنبال موفقیت سپاهان هستند ، همه به دنبال موفقیت سپاهان با توجه به وظایف و مسئولیت های خود هستند ، خوشبختانه امروز سپاهان بار دیگر در حال تبدیل شدن به یک باشگاه بین المللی است و موافقتنامه های خوبی با دو باشگاه بزرگ اروپایی منعقد شده است و در سال آینده گسترش می یابد.

وی در مورد محرم نویدکیا در اولین سال حضورش در لیگ برتر به عنوان مربی ، خاطرنشان کرد: محرم با تمام جوانی به فوتبال ایران از جمله هواداران ، مربیان و بازیکنان و به طور کلی آموزش داد که سعی نکنید با سرزنش دیگران و مسائل حاشیه ای و کلمات خارج از ادبیات مربی و سرپرست ، با دیگران صحبت کنید و این عالی بود دستاورد به نظر من ، از نظر روابط اجتماعی محرم ، این امر در فوتبال ما مدرن و محبوب بود. آنها از داوری و حمله به تیم حریف صحبت کردند اما محرم این کار را نکرد. دو تیم اصفهان ، ذوب آهن و سپاهان باید برابر لیاقت اصفهان ، خود و مدیران در سطح اول فوتبال ایران باشند.

این کارشناس فوتبال ادامه داد: تیم سپاهان در کار با بازیکنان جوان و اعتماد بازیکنان عالی عمل کرد همه بازیکنان او در لیگ بازی می کردند و ممکن است رسول نویدکیا به دلیل تعداد مصدومیت سهم کمتری داشته باشد ، اما سایر بازیکنان بارها مورد استفاده قرار گرفتند که این موضوع صداقت بین محرم و بازیکنان تیم بود. یکی دیگر از دستاوردهای ما اصفهانی این بود که ما اصفهانی ها می دانستیم که سپاهان و ذوب آهن متعلق به همه اصفهانی ها هستند و کارکنان ذوب آهن می دانند که در این فرصت عالی که دارند و برای فصل آینده ، حرفه ای خوب ، باید تصمیمات بهتری بگیرند. کارکنان و همگام با زمان و همچنین دقت بیشتر در انتخاب بازیکنان.

وی با اشاره به صحبت های یکی از کارشناسان در خصوص انتخاب رحمان رضایی گفت: شب گذشته در یکی از برنامه های ورزشی مربوط به لیگ ، یکی از کارشناسان اشاره کرد که مربی در ابتدای فصل با لابی به ذوب آهن آمد و بازیکنان بر این اساس انتخاب شدند؛ پس مدیران ذوب آهن چه کردند و در هر صورت کادر فنی باشگاه در انتخابات نقش آفرینی کردند ، چرا با لابی به بازیکن ضعیفی اجازه ورود به باشگاه بزرگ ذوب آهن را دادند؟

بیشتر بخوانید  متولدین هر ماه در چه حرفه ای تخصص دارند؟ + تصاویر

وی در مورد بازی ذوب آهن و مشکلات خط حمله یا تیم به ویژه در نیمه دوم تاکید کرد: ذوب آهن در چند بازی به سرمربیگری مجتبی حسینی ، وضعیت نیمه دوم و بیشتر بازی ها در نیمه دوم در صورت گلزنی در نیمه اول ، اجازه گل در نیمه دوم ، یا اگر در نیمه اول خوب و پرخاشگر بازی کردند ، در نیمه دوم یک گل دریافت کردند ، این مشکلی است که بین دو نیمه به وجود می آید و همچنین تعویض ها ،. باید دید مشکل از کجاست ؛ دست آنها خالی است یا نمی توانند تیم را در بین دو نیمه به خوبی هدایت کنند ، همه این مسائل باید دیده شود و مورد توجه قرار گیرد.

او اضافه کرد: ذوب آهن لازم نیست همان تیم فصل گذشته باشد و دوباره طرفدارانش را اذیت کند ، اما این طرفداران چقدر می توانند دوام بیاورند؟ در سال های اخیر ، آنها دائماً از نظر عملکرد تیم آسیب می بینند و باید به طور اساسی فکر کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا میتبی حسینی و کادر فنی ذوب آهن می توانند برای سال آینده م beثر باشند یا خیر ، گفت: البته این به من مربوط نمی شود ، اما در پاسخ به سوال شما من نمی دانم نام منصور ابراهیم زاده چند سال در هر زمان ظاهر می شود ، اما قطعی نیست. این تصمیم توسط مدیران برتر ذوب آهن گرفته می شود اما من ، به عنوان فردی که سال ها در فوتبال بودم و در آن زندگی می کردم ، اگر نگاه کنیم منصور ابراهیم زاده با احترام به موتبی حسینی و سایر مربیان ، شایسته ترین مرد در شرایط کنونی برای ذوب آهن است. در سطح اول فوتبال ، او همیشه اطلاعات و حضور موثری داشت.

یاوری در مورد پوسته پوسته شدن ذوب آهن افزود: من کاری با بازیکن ندارم ، اما متخصصان ذوب آهن ابتدا باید ببینند برای چه پست هایی به بازیکن نیاز دارند و ابتدا باید. DNA فوتبال آهن روی مشخص خواهد شدهنگامی که سبک فوتبال مشخص می شود ، نمی توان ساختار و سبک بازیکنان خود را بر این اساس انتخاب کرد و این به سرعت اتفاق می افتد زیرا بازیکنان اغلب باشگاه بعدی خود را انتخاب می کنند ، شاید پنج بازیکن از هر تیم برای تیم بعدی خود انتخاب کنند. او قرارداد خود را انتخاب و پایان داد. به عنوان مثال ، چهار بازیکن سپاهان کار خود را انجام داده بودند و این تقریباً یک کار حرفه ای است و البته روش استنلی ، که خود باشگاه فسخ قرارداد او را اعلام کرد ، اما برخی بازیکنان در نیم فصل تیم بعدی خود را انتخاب می کنند.

بیشتر بخوانید  آموزش مربای گل خشک، معطر و متفاوت! | با گل خشک مربا درست کن! +ویدئو

وی گفت: همانطور که گفتم ذوب آهن ابتدا باید کادر فنی خود را برای فصل آینده تعیین و تعیین کند ، سپس نوع و سبک بازی مورد نظر خود را انجام دهد و سپس افرادی که از ذوب آهن در آن سبک استفاده می کنند. خوشبختانه ما قانون محدود کردن کارکنان نداریم و می توانیم کل تیم را تغییر دهیم. در اروپا و کشورهای توسعه یافته ، بیش از 3 یا 4 بازیکن نمی توانند برای فصل جدید منتقل شوند. ذوب آهن در یک یا نهایتا 3 پست بازیکنان خوب و توانمندی دارد اما پست های دیگر اگرچه بازیکنان خوبی هستند اما به خوبی ذوب آهن و لیگ برتر نیستند.

این کارشناس فوتبال در ارتباط با ارزیابی لیگ بیستم در خصوص معرفی بازیکنان و پدیده های جدید ، نحوه برگزاری مسابقات و دستاورد لیگ بیستم ، اظهار داشت: خوب ، ما نیز دیدیم که همیشه مشکلاتی در مورد داوران وجود داشت ، به خصوص داوران جوان ، امسال اضافه شدند ، اما برخی تیم ها ، مانند ذوب آهن یا سپاهان ، در یک مقطع متحمل آسیب های زیادی شدند.

او اضافه کرد: ما در ارائه جوانان و پدیده آن چندان موفق نبودیم و فقط یکی دو تیم از جمله سپاهان با آن برخورد کردند،، سپاهان سلمانی را معرفی کرد،، کریسمس جهانی در ذوب آهن بیشتر نمایان شد که در رده امید و جوانی نیست اکثر تیم ها در برخورد با جوانان محتاط بودند.

وی تاکید کرد: نتیجه بازیکنان جوان در رده اصلی در یکی دو سال اخیر برای ما کم است و این موضوع نیاز به بررسی دارد و تیم های ملی پایه و باشگاه باید نتایج بیشتری داشته باشند. فکر می کنم حضور قائدی در استقلال هم خوب بود. البته ما در لیگ قهرمانان آسیا برخلاف چند سال پیش که نتیجه ای نگرفتیم و این نتیجه لیگ خوب و پویایی بود که داشتیم ، حضور خوبی در لیگ قهرمانان آسیا داشتیم.

دستیار خاطرنشان کرد: باید از فوتبال عادلانه ای که تیم تراکتورسازی مقابل سایپا بازی کرد تشکر کنیم همچنین آرزو می کنم باشگاه تولید کننده سایپا به زودی به لیگ برتر بازگردد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید