BMW Ks2 در سفر است…


باامو او می داند که چگونه شکاف بین محصولات خود را پر کند. بعد از فروش یک Ks6 قانع کننده و شناخت سلیقه مردم شرکت BMW او پس از تولید نمونه اولیه X4 تصمیم گرفت تا تولید X2 را نیز آغاز کند. البته شایعاتی در مورد مدل بزرگتر از X5 و X6، X7 وجود داشت که سری X را تشکیل می دهد. شرکت BMW تکمیل شده و مطابق با رانندگی خودرو، یک مدل SUV نیز موجود است.

BMW X2 2017 ارائه شده است

BMW X2 2017 ارائه شده است

طبق شایعات، استایل این خودرو هم از Ks4 و هم از Ks1 به ارث رسیده است. نسخه بزرگتر X1 و شیبدار X4 که احتمالا با سه در تولید می شود و از ظاهر سری 2 Active Tourer و دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک بهره خواهد برد.

البته اخباری که به گوش می رسد تنها حکایت از تولید این نمونه دارد و سایر اطلاعات تا زمان انتشار رسمی آن دقت کافی را ندارند. تمام خصوصیات الف بی ام و اسپرت کوپه در او نشان می دهد. سقف شیب دار، چرخ های بزرگ، چراغ های جلو متصل به جلوپنجره خاص و زاویه دار، خطوط برجسته بدنه، بازشوهای بزرگ و مشبک روی جلوپنجره و در نهایت شاهد ظاهری مجلل و چشمگیر خواهیم بود.

BMW X2 2017 ارائه شده است

BMW X2 رندر شده 2017

از نظر قدرت، با طیف گسترده ای از موتورهای پیشرفته عرضه می شود، یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 300 اسب بخار که به عنوان مثال قابل مقایسه است. مرسدس GLA 45 AMG و آئودی RS K3 وجود دارد

خریداران موتور بنزینی ارزان‌تر می‌توانند موتور 1.5 لیتری توربو را خریداری کنند که در حال حاضر در اکتیو تورر 218i با قدرت 136 اسب بخار عرضه می‌شود. اما پیش بینی می شود بسیاری از مدل هایی که به فروش می رسند جزو موتورهای 1.5 لیتری سه سیلندر و دو لیتری چهار سیلندر دیزلی باشند.

بیشتر بخوانید  علی سلیمانی رو به بهبودی بود اما درگذشت !
BMW X2 2017 ارائه شده است

2017 BMW X2 ارائه شده است

چه زمانی پلت فرم BMW UKL1 Active Tourer یک کانسپت با موتور 1.5 لیتری سه سیلندر دیفرانسیل جلو و موتور الکتریکی داشت، بنابراین به احتمال زیاد برادر قدبلندش در نسخه هیبریدی با دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ متحرک عرضه خواهد شد. . .
برای دیدن X2 باید تا سال 2016 که نسل بعدی X1 معرفی می شود صبر کنیم.


دیدگاهتان را بنویسید