زیرساختهای تهاجم فرهنگی دشمن زدودن عفاف از جامعه است – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام تقی روحانی پنجشنبه شب در نشست خبری هفته عفاف و حجاب اظهار داشت: لباس و لباس زنان نمایانگر فرهنگ جامعه است و زنان با حجاب محافظت می شوند و به جایگاه بالاتری می رسند. من رسند.

وی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف از تعلیم و تربیت اسلامی ناشی می شود ، گفت: تعلیم و تربیت یکی از اصول اساسی همه ادیان آسمانی به ویژه اسلام است.

امام جمعه رودسر با تأکید بر اینکه سخنان و رسالت پیامبر اسلام نیز در راستای تربیت اسلامی است ، افزود: انقلاب اسلامی که یک انقلاب دینی است ، گسترش تعلیم و تربیت اسلامی را وظیفه خود می داند.

روحانی افزود: با گسترش آموزش اسلامی در تمام سطوح کودکستان ها ، مدارس و دانشگاه ها ، مساله حجاب و عفاف مسلماً گسترش می یابد.

حجت الاسلام روحانی با بیان اینکه دشمن می دانست در جنگ نمی تواند مشکلی برای نظام اسلامی ایجاد کند ، افزود: در سالهای اخیر تهاجم فرهنگی و جنگ نرم سلاح دشمن بوده است.

وی با اشاره به اینکه طی 30 سال گذشته هیچ کار فرهنگی خوبی برای نهادینه سازی حجاب توسط نهادها و دولت ها انجام نشده است ، ادامه داد: دولت ها هزینه زیادی را صرف کارهای فرهنگی به ویژه حجاب و عفاف نکرده اند.

روحانی با بیان اینکه درگیری ها به مرحله منفی رسیده است ، در حالی که اسلام رویکرد مثبتی را توصیه می کند ، افزود: ما باید بستر لازم را برای بحث در مورد حجاب و عفاف فراهم کنیم. امروز هیچ مانتو اسلامی در بازار وجود ندارد ، ما باید در این زمینه کار کنیم.

بیشتر بخوانید  خوزستان با مشکل آب آشامیدنی مشکلی دارد / شاخص 90٪ تأمین آب صحیح نیست - آژانس مهر | اخبار ایران و جهان

دیدگاهتان را بنویسید