مبتلا به معالجه افراد فهرج در بیماری عروق کرونر / بیمارستانی بدون پزشک بیماری عفونی


به گزارش فهرج فارس ، تیمور عارف امروز گفت: در بهمن ماه سال 1395 با حضور مقامات استانی و کشوری و حضور نمکی در منطقه شرقی استان کرمان ، بیمارستان شهر فهرج ظاهرا افتتاح شد اما ظاهراً هدف از افتتاح این بیمارستان تبلیغات و عدم تأسیس بیمارستان علی ابن ابیطالب در فهرج بود و نبود متخصص بیماری های عفونی مشکلات زیادی را برای بیماران کرونر در فهرج ایجاد کرد.

رئیس شورای اسلامی فهرج گفت: این روزها بیماران کرون در فهرج از خدمات بیمارستانی محروم هستند. در فوریه سال گذشته ، مقامات اعلام کردند که بیمارستان فهرج عملیاتی است ، اما متأسفانه فقط بخش اورژانس بیمارستان باز بود در حالی که فهرج قبلاً مسئول بود. از برکات فوری برخوردار شد

وی افزود: بیماران کرون این روزها با کمبود پزشکان بیماری های عفونی روبرو هستند و به دلیل قرمز شدن فهرج و افزایش بیماران کرون به ویژه بیماری کرون در دلتای هند ، بیماران فهرج باید هزینه های بسیار سنگینی را برای رفتن به این کشور انجام دهند. اولین بیمارستان در بم یا با کرمان تماس بگیرید.

عارف گفت: در حالی که امروز مردم فهرج رنج می برند ، بیشتر اقشار مختلف مردم در این شهر محروم هستند و مجبورند هزینه های زیادی را برای مراکز درمانی در شهرهای همجوار و همچنین هزینه های بیماری های دست و هزینه حمل و نقل. از طرف دیگر “غلبه بر این بیماری برای آنها بسیار دشوار بود.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه شهر فهرج با جمعیتی بالغ بر 70 هزار نفر از متخصصان بیماریهای عفونی ، متخصصان و خدمات بیمارستانی محروم هستند ، تا اینکه سال گذشته بیمارستانی افتتاح شد که هیچ گونه خدماتی به مردم ارائه نمی داد و درب بیمارستان هنوز قفل شده است. و فاضلاب بیمارستان. “نصب نشده.

بیشتر بخوانید  نخستین صندوق املاک و مستغلات به زودی در فرابورس

انتهای پیام / 3388 / ق


دیدگاهتان را بنویسید