نماینده رهبر عالی در استان کردستان: تبلیغات بد نباید مانع تحصیل علم در حوزه های علمیه شود – اخبار کردستان – اخبار استانها تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب قروبه، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی امشب در دیدار با طلاب حوزه علمیه برادران قروه به یاد شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز بسیاری از طلاب حوزه علمیه تحصیلات دانشگاهی دارند که استعداد بالای آنها را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه سختی تحصیل به مراتب بیشتر از سایر دروس است ، گفت: بسیاری از طلاب حوزه علمیه به دنبال گمشده خود هستند و افراد زیادی با وجود تحصیلات عالیه دانشگاهی وارد این وادی شده اند.

نماینده مقام معظم رهبری در استان کردستان با تأکید بر اینکه تبلیغات منفی در زمینه آموزش سمینارها نباید تأثیر منفی بر دانشجویان بگذارد ، توضیح داد: تمرکز بر آموزش و یادگیری ، تحقیق ، پیشرفت و حمایت از چهار ویژگی مهم است که دانشجویان باید به این توجه کرد

وی هدف نهایی این مطالعه را کارشناس مسائل دینی خواند و افزود: دانشجویان باید به گونه ای رفتار و رفتار کنند که افراد بتوانند درباره مسائل دینی خود استعلام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پور ذهبی با تأکید بر اینکه هدف اصلی هر دانش آموز باید تبلیغ دین باشد ، اظهار داشت: این تبلیغات به معنای این است که روحانیون و علما کلام خدا و اهل بیت (ع) را به ذهن و ذهن می رسانند و خانه های مردم

وی ثبات را یکی از اصلی ترین نیازهای جستجو و یادگیری در زمینه های علمی برشمرد و تأکید کرد: دانشجویان علوم دینی نباید با هر نسیم دچار انحراف ، پوچی و سو mis تفاهم شوند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه باید اخلاق و معنویت را سرلوحه کار خود قرار دهیم ، یادآور شد: شهدای هشت سال دفاع مقدس با تطهیر روح و پاکی قلب خود توانستند به بالاترین درجه انسانی برسند. ، بنابراین ما باید راه این بزرگان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید  کیفیت هوا در 4 منطقه مشهد ناسالم است / افزایش غلظت همه آلاینده های هوا

انتهای پیام / 490 / ی

دیدگاهتان را بنویسید