بهسازی جاده روستایی بنیور-هادام در بندر ماهشار آغاز شده است



سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: در آستانه عید سعید قربان ، پروژه تعمیر و بهسازی جاده روستایی بونیور – هادامه توسط اهالی روستا از منطقه دنبال شد و تلاش ویژه نماینده مجلس. ”

فریدون بندری ادامه داد: امیدواریم طبق برنامه و قرارداد این جاده طی یک دوره چهار ماهه به اتمام برسد و شاهد افتتاح به موقع آن باشیم تا اهالی روستا بتوانند از آن استفاده کنند.

همچنین پس از مراسم ، سرپرست فرمانداری بندر ماهشار به همراه نماینده این شهرستان در مجلس شورای اسلامی از پروژه تکمیل جاده روستایی گرگر-گمبزون بازدید کردند.

فریدون بندری در حاشیه این بازدید در مورد روند تکمیل این جاده گفت: در روند تکمیل جاده گرگر-گامبزون نواقصی وجود داشت که در این موارد به پیمانکار پروژه هشدار داده شد و امیدواریم بتوانیم با هم مشکل را حل کنیم . ”

وی افزود: پیمانکار پروژه قول می دهد تا سرعت کار را افزایش دهد تا این سفر مهم را به موقع انجام دهد.

سرپرست فرماندار بندر ماهشار در خصوص مشکلات راههای روستایی این شهرستان گفت: زمان زیادی از ساخت این راهها می گذرد و با برنامه ریزی که با نماینده مجلس داشتیم حرکتی را در زمینه راههای روستایی. ”

وی خاطرنشان کرد که کار در جاده روستایی گرگر-گامبزون از دو ماه پیش آغاز شده است. امروز جاده بنیوار-هادام ترمیم شد و جاده تقاطع به دبامیر نیز در مرحله مناقصه است و پس از تعیین پیمانکار ، این جاده نیز ترمیم می شود.

همچنین نماینده بنادر ماهشهر ، امیدیه ، هندیجان و امام خمینی (ره) در مجلس شورای اسلامی در خصوص پروژه ترمیم و بهسازی جاده روستایی حدامه – بانیور گفت: این جاده با وام از وزارت 40 میلیاردی 3.5 کیلومتر است ریال بنزین امروز یک بازسازی اساسی انجام شد.

بیشتر بخوانید  ببینید | رئیسی: دولت برای اجرای عدالت خواهد ایستاد

وی ادامه داد: عملیات بهسازی و مرمت جاده روستایی حدمه – بنیور طبق قرارداد باید ظرف مدت 4 ماه به پایان برسد.

حبیب آغاجاری در بازدید از پروژه تکمیل جاده گرگر-گامبزون در قسمت مرکزی بندر ماهشار که دو ماه پیش مرمت شده بود ، گفت: طول این جاده پنج کیلومتر است که از بزرگراه خلیج فارس تا انتها ختم می شود روستای گومبزون. ”

وی افزود: یک کیلومتر از این راه روستایی آماده آسفالت است که طبق گفته پیمانکار پروژه از روز شنبه آسفالت ریزی را آغاز می کند.

آگادجاری در پایان تأکید کرد: هفته آینده این بار دوباره بازدید خواهیم کرد تا سرعت پیمانکار را در پایان پروژه بررسی کنیم. طبق قرارداد تکمیل این جاده باید ظرف دو ماه آینده به پایان برسد.

به گزارش ایرنا ، بخشی از جاده روستایی گرگر-گومبزون شهرک شهید چمران را به بزرگراه خلیج فارس متصل می کند که سالهاست یک محصول نیمه تمام است.

همچنین جاده روستایی بنیور – هادام شهر چمران را به محور اصلی بندر ماهشهر – رامشیر – رامهرمز متصل می کند.

به گزارش ایرنا ، قسمت مرکزی بندرماهشهر دارای 40 روستا است که برخی از آنها در حدود 50 کیلومتری مرکز شهر قرار دارند.

دیدگاهتان را بنویسید