ما به عراق برق صادر نمی کنیم / به طور متوسط ​​برق روزانه 50 دفتر در استان کرمانشاه قطع می شود – اخبار کرمانشاه – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب کرمانشاه، مشترکان خانگی شرکت برق در استان کرمانشاه این روزها را بدون خسوف سپری می کنند ، اما صنایعی که موتور محرکه اقتصاد هستند بر وقفه ها متمرکز شده اند.

با توجه به اینکه تولید برق در استان حتی در دوره های اوج مصرف بیش از مصرف است ، بین مردم و صادرات برق به عراق فاصله وجود داشت. به گفته مقامات ، اکنون هیچ برق صادر نمی شود ، اما کمبود بارندگی باعث ایجاد دو نیروگاه برق آبی شده است. گیاهان در عراق. منطقه غرب مدار.

مسئولان هفته آینده را به دلیل افزایش دما ، هفته سختی برای بخش برق کشور می دانند که اگر به تدریج مدیریت نشود ، ممکن است به شدت در تابستان و کمبود برق پایان دهد.

امید علی مرآتی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: حدود 800 هزار مشترک برق در استان وجود دارد که از این تعداد 660 هزار مشترک خانگی ، 28 هزار تعرفه عمومی ، 8 هزار و 27 مشترک کشاورزی ، 3 هزار و 267 مشترک صنعت و 90 هزار و 600 مشترک تجاری هستند. . .

وی گفت: منطقه خدمات شرکت توزیع برق بیش از 25 هزار کیلومتر در استان شامل 14 شهر ، 330 کیلومتر مرز مشترک با عراق و در مجموع 97.99 درصد استان تحت پوشش شبکه توزیع است.

مرآتی با بیان اینکه از 2 هزار و 570 روستای استان ، 2544 روستا از نعمت گاز برخوردار هستند گفت: روستاهای بالای 10 خانوار دارای کد روستا از نعمت برق برخوردار هستند و برخی از روستاهای دارای پنج خانوار که به شبکه برق نزدیک هستند دارای روشنایی هستند. .

بیشتر بخوانید  وضعیت تایوان بعد از وقوع زمین‌لرزه شدید + فیلم

وی افزود: 18 هزار و 450 ترانس در کل استان وجود دارد ، طول خطوط فشار متوسط ​​12 هزار کیلومتر ، طول خطوط فشار کم 7 هزار و 200 کیلومتر و 35 بالاتر از پست های توزیع در دسترس استان است.

وی با بیان اینکه مدت زمان کسوف در استان 247 دقیقه است که کمتر از میانگین کشوری است گفت: در چند روز گذشته وقفه ها در استان بسیار کاهش یافته و در شهر کرمانشاه به صفر رسیده است.

مراتی با اشاره به اینکه بار شبکه از ساعت 12 شروع می شود ، افزود: مشترکان می توانند با کاهش مصرف حتی با خاموش کردن لامپ 100 وات به مدیریت اوضاع کمک کنند.

وی اظهار داشت: عدم تعادل بین تولید و مصرف در روزهای اخیر تمام شرکت های توزیع و برق منطقه را مجبور به استفاده از وقفه کرده و هر روز صبح استان سهمیه و برنامه زمان بندی برای وقفه ها دریافت می کند اما در روزهای اخیر وقفه ها بسیار کاهش یافته است. “ای.

مراتی با اشاره به اینکه مرکز نظارت و پایش کنتورهای اداری در شرکت توزیع کرمانشاه راه اندازی شده است ، افزود: در کلیه دفاتر مستقر در کرمانشاه کنتور نصب شده است که میزان مصرف آن توسط شرکت توزیع کنترل می شود و نیازی به نیاز نیست مراجعه حضوری صورت نفوذی انجام شده است.

وی گفت: ادارات باید مصرف برق خود را در ساعات کار 50٪ نسبت به سال گذشته کاهش دهند و بعد از ساعت کاری بیش از 10٪ مصرف برق نداشته باشند و به طور متوسط ​​50 دفتر در استان در مدیران روز متوقف می شوند مسئول

بیشتر بخوانید  فال عطسه دوشنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۲| عطسه کردن در ساعات مشخص چه پیامی دارد؟

مراتی با اشاره به اینکه کمیته ای در استان برای جلوگیری از فعالیت ارزهای رمزنگاری شده تشکیل شده است ، گفت: تعداد زیادی از پرونده ها در این زمینه در دست بررسی است و به طور جدی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی افزود: طبق گزارش ها ، هفته آینده به دلیل افزایش دما اوج بار خواهد بود و اگر مردم تماشا کنند ، از بالای 1400 عبور خواهیم کرد.

اسد ، مدیرعامل شرکت برق منطقه ای در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه ، اظهار داشت: شرکت برق منطقه ای غرب مسئول تأمین و انتقال برق در سه استان کرمانشاه ، کردستان و ایلام است.

وی با اشاره به اینکه چرخه تولید و تبدیل انرژی چندین روش دارد ، خاطرنشان کرد: 15 درصد برق کشور از طریق نیروگاه های برق آبی تأمین می شود و برق در مناطق غربی دارای دو نیروگاه برق آبی از جمله سیمره با ظرفیت 500 مگاوات و نیروگاه داریان است. با ظرفیت 210 مگاوات.

اسد گفت: دو نیروگاه برق آبی در مناطق غربی طی دو ماه گذشته به دلیل کمبود باران برق تولید نکرده اند. “حدود 14 نیروگاه بزرگ و کوچک در منطقه وجود دارد ، به استثنای دو نیروگاه برق آبی ، بقیه در حال تولید هستند و یک نیروگاه در زنجیره برابر است با کسوف یک سوم شهر کرمانشاه.

وی با اشاره به اینکه از 10 روز گذشته کسوف در خانه به صفر رسیده و گرفتگی صنایع محدود به زمان اوج مصرف است ، افزود: در چند روز گذشته از 22:00 نیز مجاز به شارژ صنایع بودند.

بیشتر بخوانید  کرگدن کجای تصویر مخفی شده است؟+ پاسخ

اسدی گفت: “1.7 میلیون مشترک در سه استان وجود دارد و اگر هر مشترک در لامپ 100 واتی صرفه جویی کند ، در مجموع حدود 200 مگاوات صرفه جویی می شود که می تواند به صنعت و صنعت کمک کند.”

وی با اشاره به مشکل استخراج ارزهای رمزپایه گفت: استخراج ارزهای رمزپایه خیانت به کشور است و راه های خوبی برای شناسایی آنها در نظر گرفته شده است.

اسدی گفت: شبکه برق این کشور جهانی است و در گذشته برق به عراق صادر می شد اما از نیمه اول ژوئن صادرات به عراق با دستور کابینه به طور کامل متوقف شده است.

اسدی گفت: مصرف قله غربی کشور در تاریخ 11 ژوئیه 2030 مگاوات است در حالی که ظرفیت تولید 3800 مگاوات و مصرف استان کرمانشاه 900 مگاوات و تولید 1500 مگاوات است. بنابراین تولید در مناطق غربی کشور مشکلی ندارد.

انتهای پیام / 832 / ی

دیدگاهتان را بنویسید