یک کشتی با 100 میلیارد قاچاق در خلیج فارس توقیف شد


به گزارش فرس از بوشهر ، منصور رضا عزیزی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نظارت شبانه روزی مبارزه با قاچاق کالا ، سوخت و دارو در سواحل و مرزهای دریایی خلیج فارس در استان بوشهر ، اظهار داشت: قاچاقچیان تحت نظارت قرار می گیرند و کالاهای فاقد شناسنامه گمرکی و اسناد قانونی به عنوان کالای قاچاق به شدت رفتار می شوند.

رئیس فرماندهی مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه محموله های فاقد اسناد معتبر و قانونی قاچاق محسوب می شود ، از کشف محموله قاچاق 100 میلیارد تومانی در دریای خلیج فارس ، بندر بوشهر خبر داد و گفت: پایگاه دریایی و گروه گروه شناور ، یک کشتی دو شناور با حجم زیادی قاچاق در دریا ، در بندر بوشهر شناسایی و توقیف شد.

وی مقصد کشتی را یکی از کشورهای منطقه می داند و می افزاید: با تغییر مسیر این کشتی در مرز دریایی خلیج فارس ایران و با ارائه مجوز حمل کالا قصد تخلیه بار را دارد از چندین مکان

عزیزی با بیان اینکه از این کشتی 437 تن پارچه ، قطعات و تجهیزات مختلف حامل کالای قاچاق کشف شد ، گفت: ارزش کالای قاچاق کشف شده بیش از 100 میلیارد تومان برآورد می شود.

وی با تأکید بر اینکه خط ساحلی و دریایی خلیج فارس در بوشهر برای قاچاقچیان ایمن نیست ، افزود: اقدام قاطع علیه قاچاق کالا ، سوخت و دارو از اولویت برنامه های مرزی بوشهر در این زمینه با کشتی های مرزی مجهز ، قاچاق است کالاها شناسایی شده اند. “و عاملان آن دستگیر شده اند.

بیشتر بخوانید  باید با روحیه جهادی در همه عرصه‌های نظام حضور داشته باشیم

رئیس فرماندهی مرزبانی استان بوچر خاطرنشان کرد: قاچاق کالا به طرق مختلف وضعیت سالم اقتصادی و فرهنگی جامعه را تهدید می کند و مرزبانان با تمام توان درگیر در برابر اغتشاش گران اقتصادی و قاچاقچیان در دریا و مناطق ساحلی هستند. “

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید