در دیدار انیماتورها با معاون سیما چه اتفاقی افتاد؟ / هدیه جالب دادن به شاه آبادی! – اخبار رادیو و تلویزیون – اخبار فرهنگی


طبق گزارش ها آژانس تسنیمحمید شاه آبادی ، معاون رادیو و تلویزیون ایران ، هنگام بازدید از مرکز انیمیشن صبا گفت: “مخاطبان تولیدات انیمیشن نباید فقط کودکان باشند و تمرکز برنامه سازان نباید به این گروه محدود شود. مطلوب تر از ساختار انیمیشن برای سایر گروه های سنی است. “بیشتر استفاده کنید و استفاده کنید.

شاه آبادی افزود: در حال حاضر ساختار و تولید انیمیشن در جهان با پیشرفت ها و روش های پیشرفته انجام می شود ، زیرا ضریب نفوذ و اثربخشی پیام این برنامه های قالب ثابت شده است و شرکت های بزرگ این مشکل را به خوبی درک کرده اند. بنابراین ، در شورای اندیشمندان و مجموعه های مختلف مرکز انیمیشن صبا ، نیاز مخاطبان و جامعه آماری باید بررسی شود و ساخت انیمیشن بزرگسالان مورد توجه جدی تری قرار گیرد.

وی افزود: ایجاد تنوع در ژانرهای انیمیشن موضوع دیگری است که باید به آن توجه شود ، زیرا تنوع باعث افزایش ارزش بصری تولیدات می شود و مخاطبان علاوه بر رضایت ، میزان دسترسی مخاطب را نیز دنبال می کنند.

معاون سیما در مورد اهمیت محصولات با کیفیت 4k گفت: باید گامی جدی در جهت تولید و تولید محصولات با کیفیت 4k برداشته شود و روند کار باید تقویت و تسریع شود.

شاه آبادی بر لزوم ثبت شخصیت ها به عنوان مالکیت معنوی در تلویزیون تأکید کرد و تصریح کرد: برخورد و خلق یک شخصیت انیمیشن م componentsلفه هایی دارد و باید این موضوع را به صورت کارشناسی بررسی کرد ، زیرا این شخصیت ها سال ها در ذهن مخاطب باقی مانده است.

بیشتر بخوانید  مدارس کهگیلویه و بویراحمد تعطیل شد

تهیه کنندگان و هدیه جالب دادن به آقای معاون

شاه آبادی در نشست جداگانه ای با تولیدکنندگان و فعالان انیمیشن در کشور گفت: نقشه راه ما در این زمینه باید توسط بزرگان و پیشکسوتان این صنف تهیه و پیشنهاد شود و بنابراین می توانیم از ظرفیت تحقیق و نظر سازمان مرکز استفاده کنیم. “ما باید بدانیم که مخاطب ما به چه چیزهایی نیاز دارد و به سلیقه و سلایق مخاطب نگاه کنیم تا در خلق و ارائه آثار با کیفیت و استثنایی پیشرفت کنیم.

معاون سیما یادآور شد: میزان ساعات تولید مهم است اما برای هر لایه از مخاطبان مهمتر است که با توجه به تأثیر انیمیشن چه نوع برنامه های تولیدی و اهدافی را دنبال می کنیم تا سبک زندگی مخاطبان را بهبود ببخشیم. محصولات ما باید در سطح جهانی ارزیابی شوند و برای دستیابی به استانداردهای جهانی با بررسی رفتار رقبا برای حداکثر اثربخشی محصول برنامه ریزی کنیم.

وی گفت: “با تدوین نقشه راه عملیاتی ، با در نظر گرفتن ظرفیت و امکانات برای محصولات پیشرو و با کیفیت ، نیازهای جامعه ، فرصت های رقبا ، استفاده از خلاقیت و نوآوری و میزان مشارکت سایر نهادها باید به دقت مورد توجه قرار گیرد. ارزیابی شده است. و باید از مفاهیم و آموزه ها استفاده شود. “از ظرفیت انیمیشن کنونی در کشور.

در این جلسه ، تولیدکنندگان و مدیران مرکز صبا نیز گزارشی از اقدامات ، دیدگاه ها و انتظارات خود ارائه دادند. در پایان برنامه کاریکاتور حمید شاه آبادی به قلم معاون سیما اهدا شد که توسط یکی از هنرمندان مرکز صبا طراحی شده است.

بیشتر بخوانید  مزخرفات نماینده عربستان در آژانس هسته ای علیه ایران

رئیس مرکز انیمیشن صبا اعلام کرد: دستیابی به تولید پایدار و شروع تولید بالا

رئیس مرکز پویانمایی صبا در دیدار با رئیس و مدیران مرکز پویانمایی صبا و فعالان این حوزه افزود: تولید پایدار و حفظ کارایی در این زمینه کار دشواری است اما مرکز پویانمایی صبا توانسته است از بخش خصوصی و جوانان مستعد حمایت کنید. “ارائه کیفیت و قابل قبول. جشنواره هایی که در سطح ملی برگزار می شوند همچنین به عنوان یک نیروی محرکه برای مرکز و عاملی برای ارتقا تولید عمل می کنند.

رئیس مرکز پویانمایی صبا خاطرنشان کرد: طبق برنامه 5 ساله مرکز پویانمایی صبا باید تولید خود را به 100 ساعت در سال برساند که بحمدالله با تلاش همکاران این مجموعه انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: با دستور رئیس سازمان صداوسیما برنامه ریزی برای گروه سنی بزرگسالان آغاز شده و تولیدات به مناسبت های ملی و مذهبی در دستور کار است.

رئیس مرکز پویانمایی صبا افزود: اکنون به تولید پایدار رسیده ایم و علاوه بر رشد کمی ، جهش کیفی در تولید مرکز را نیز دنبال می کنیم و به سمت تولید مشاغل طولانی حرکت می کنیم.

لیوانی تأکید کرد: در حال حاضر 20 مجموعه 100 قطعه ای تولید می کنیم که برخی از آنها به نیمی از آنها رسیده و برخی دیگر در مراحل نهایی بهره برداری هستند.

رئیس مرکز پویانمایی صبا ابراز امیدواری کرد با حمایت فعالان این صنعت هنری و رشد تولیدات لوکس ، شاهد مهاجرت معکوس و انتقال تجربه باشیم.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید