برنامه ها و اقدامات پروژه مدرسه را برای آب بندی و تمدید با جدیت دنبال کنید



ایسنا / کردستان مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه تابستان فصل برنامه ریزی است ، بر آماده سازی ، هماهنگی و پیگیری جدی برنامه ها و اقدامات پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای افتتاح تأکید کرد.

رشید گوربانی امروز در جلسه شورای معاونین اداره کل بر جدی بودن نظارت بر پروژه مهر و فعالیت های هفت کارگروه ، به ویژه سازمان کار ، فضا و تجهیزات و سایر اقدامات برای آمادگی کامل برای مدرسه تأکید کرد تمدید در اکتبر 1400

وی ثبت نام به موقع کتاب های درسی دانش آموزان را نیز مهم دانست و گفت: این موضوع باید طبق برنامه اعلام شده انجام شود.

قربانی در ادامه به تصمیم شورای محترم دولت در مورد تعطیلی روز پنج شنبه تا پایان ماه اوت و کاهش ساعت کار کارکنان در طول هفته ، در مورد مدیریت مشکل و لزوم برخورد با آن و پاسخ به درخواست های عمومی و مشتری ها. واحدهای اداری وی با تأکید بر آموزش و پرورش استان به ویژه در روزهای ثبت نام دانش آموزان ، با بیان اینکه همه ما در قبال مردم مسئول هستیم ، گفت: با توجه به شرایط حاکم برای رعایت پروتکل های بهداشتی ، ارائه خدمات به مشتری باید در اولویت باشد. . “

وی با اشاره به ثبت نام آنلاین دانش آموزان از طریق سامانه Pada و مشکلات این سامانه در سال جاری ، خواستار پیگیری موضوعی ، اطلاع رسانی و نظارت بر روند ثبت نام در سطح واحدهای اداری و آموزشی استان شد.

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود گفت: یکی از مهمترین اهداف جلسه هماهنگی و تصمیم گیری در مورد کارکنان از راه دور در شرایط حاکم و تصمیم گیری واحد در سطح استانها و در ارائه خدمات به مشتریان هیچ گونه وقفه ای وجود نداشته باشد و معاونین ، روسا و روسای آموزش و پرورش شهرستانها و مناطق تابعه استان و کارمندان مناطق داخلی باید دائماً این مشکل را کنترل کنند.

بیشتر بخوانید  تیزبین ها؛ چند چهره پنهان می توانید در این تصویر زیبا پیدا کنید؟ + پاسخ

وی همچنین بر لزوم پاسخ به موقع به نامه نگاری ها و تلاش ها در زمینه های مختلف در تهیه و تدوین گزارش های مربوط به اجرا و ورود و خروج کارکنان بر اساس ساعت کاری اعلام شده تأکید کرد.

گفتنی است در این جلسه مقرر شد با توجه به شرایط موجود براساس تشخیص معاونین ، روسا و روسای ادارات و مناطق مختلف و همچنین کاهش یک روز کاری (پنجشنبه) و کاهش طبق برنامه ریزی یک ساعت و نیم از روز. باید برنامه ریزی و مدیریت شود تا تحت هیچ شرایطی کاری در دفاتر به تأخیر نیفتد و اگر به نظر کارمند مربوطه استفاده از دورکاری ضروری بود ، دورکاری موضوع شخص مذکور است که وظایف مربوطه را در خانه انجام می دهد . فردای آن روز کار خود را به رئیس بدهید و گزارش دهید. همچنین تأکید شده است که دورکاری به معنای خانه بودن است و به هیچ عنوان مرخصی محسوب نمی شود.

گفتنی است فردی که از راه دور کار می کند باید در دسترس باشد و در صورت لزوم ظرف مدت نیم ساعت در محل کار حضور یابد و با توجه به فرصت های ایجاد شده در طول هفته برای کارمندان ، موضوع مرخصی ساعتی بسیار محدود است و فقط در موارد اضطراری است انجام شده.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید