مراقبت از زنان و کودکان مهمترین اقدام اضطراری اجتماعی است



معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه قسمت مهم و بسیار ارزنده کار سازمان کمک های اجتماعی و سازمان اورژانس اجتماعی موضوع زنان ، کودکان و آسیب هایی است که در این زمینه وجود دارد ، گفت: خوشبختانه ، سازمان کمک های اجتماعی و شرایط اضطراری اتحادیه خوب و اعتمادی که به سازمان های غیردولتی وجود دارد کارهای ارزنده ای انجام داده است.

به گزارش ایسنا ، معصومه ابتکار در جریان بازدید از مرکز خدمات روزانه زنان و دختران محروم ، افزود: این نمونه کار سازمان های غیردولتی است که در زمینه زنان آسیب پذیر فعالیت می کنند. بحث ها همیشه بر روی توانمند سازی ، آگاهی بخشی و ایجاد جریان خوب و ایجاد امید و اعتماد در بین مردم محلی متمرکز است و مهم است که خوش شانس باشید که این کار را انجام دهید.

ابتکار گفت: از این مراکز با مساعدت سازمان های مردم نهاد ، بیش از 90 مرکز با سازمان کمک های اجتماعی و اورژانس در سراسر کشور همکاری می کنند و آنها با هم ارتباط دارند.

وی گفت: “مطمئناً یک قسمت باید حاکم باشد.” این بخشی است که باید از حمایت قوه قضاییه و در صورت لزوم مداخله پلیس برخوردار باشد ، اما بخشی از کار به مردم سپرده شده است و این قسمت بیشتر در زمینه توانمند سازی ، آموزش و کاهش آسیب ها و افزایش مهارت های زندگی است. .

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: امیدواریم زمینه برای توسعه این مراکز فراهم شود و دولت آینده نیز با همین چشم انداز توسعه یابد و از بخشهای غیردولتی و سازمانهای مردمی حمایت کند و این امر فرصتی برای مقابله با آسیب ها در موضوعات مختلف. “از جمله صدمات وارده به زنان و کودکان.

بیشتر بخوانید  لحظه ناکامی یک سارق کیف قاپ از یک زن جوان + ویدئو

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید