ال چیرینگیتو: گریزمان یک قدم تا انتقال به اتلتیکو مادرید فاصله دارد


به گزارش فارس ، از هفته گذشته بحث انتقال آنتوان گریزمان به اتلتیکو مادرید در رسانه های اسپانیا مطرح شده است. اسپورت می نویسد که بارسلونا به دلیل اوضاع وحشتناک اقتصادی در نظر دارد ستاره فرانسوی خود را با “Saul Niguez” عوض کند.

گریزمان در بارسلونا درآمد زیادی کسب می کند ، به همین دلیل سران باشگاه آبی به فکر فروش او هستند. از طرف دیگر با خرید بازیکنانی مانند آگوئرو و ممفیس دیپای انتظار می رود ستاره فرانسوی نیمکت نشین شود و همین نگرانی باعث شده تا خود این بازیکن با بازگشت به اتلتیكو موافقت كند.

کانال تلویزیونی El Cheirinigto امروز در خبرهای اختصاصی اعلام کرد که آنتوان گریزمان یک قدم تا انتقال به اتلتیکو مادرید فاصله دارد و می خواهد حقوق خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.


گریزمان فصل گذشته زیر نظر کومان در 51 بازی حضور داشت و 20 گل به ثمر رساند

طبق برخی گزارش ها ، گریزمان در حال حاضر سالانه 45 میلیون یورو از بارسلونا دریافت می کند ، در حالی که وی با کاهش این مبلغ به 13 میلیون یورو در اتلتیکو مادرید موافقت کرده است.

با توجه به انتقال گریزمان ، به نظر می رسد Saul Nigues دیگر خرید بارسلونا در این تابستان نخواهد بود. آنها تابستان امسال آگوئرو ، اریک گارسیا ، ممفیس دیپای و امرسون را خریداری کردند.

اتلتیکو مادرید هفته گذشته انتقال ستاره آرژانتینی رودریگو دی پائولو به کوپا آمریکا را رسمی کرد و او را از اودینزه ایتالیا خریداری کرد.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  جلسه فوق‌العاده مجمع تشخیص/تأکید بر شفاف‌سازی درآمد‌ها و هزینه‌های شرکت‌های دولتی

دیدگاهتان را بنویسید