ادامه توسعه زیرساخت های ارتباطی ایرانسل در گیلان – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان



طبق یک گزارش تجاری خبرگزاری مهر، بیژن عباسی آرند ، مدیرعامل ایرانسل ، روز گذشته با دکتر ارسلان زارع ، استاندار گیلان دیدار کرد.
در این جلسه که در دفتر استاندار گیلان برگزار شد ، مدیر ارشد اجرایی ایرانسل به سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی ایرانسل تاکنون در استان گیلان اشاره کرد و گفت: “
آباسی آرند افزود: ایرانسل تاکنون 90 درصد جمعیت استان گیلان را تحت پوشش قرار داده است و این پوشش جمعیتی شامل 1500 روستای آن استان است.
وی تاکید کرد: شیوع بیماری ویروس کرونا در حدود دو سال گذشته ، تقاضای خدمات داده مانند آموزش آنلاین و غیره افزایش چشمگیری داشته است و این افزایش تقاضا تفکر در مورد توسعه دولت الکترونیکی و خدمات دیجیتالی مانند خدمات عمومی هوشمند را گسترش داده است. تحویل.
مدیرعامل ایرانسل همچنین ابراز امیدواری کرد که سایت ایرانسل 5G در این شهر به زودی برای اولین بار در ایران توسط ایرانسل و نصب سایت های نسل پنجم و ارائه خدمات تجاری به مردم در تهران و سایر شهرهای ایران راه اندازی شود. رشت نیز باید نصب و به بهره برداری برسد.
وی بر اهمیت اجرای هرچه سریعتر پروژه های زیرساختی و تأثیر گسترش دسترسی به خدمات ارتباطی بر رشد اقتصاد دیجیتال تأکید کرد.

استاندار گیلان در این نشست از نسل جوان و اقشار مختلف جامعه ایران و نقش موثر آن در هنگام شیوع استقبال می کند ویروس کرونا وی به استفاده از فضای مجازی در انتقال مفاهیم آموزشی و تغییر سبک زندگی مردم اشاره کرد و آن را بسیار مفید توصیف کرد.

بیشتر بخوانید  درمان سرطان با چاپ چهاربُعدی

وی با اشاره به نگاه اقشار مختلف جهان به دنیای ارتباطات و ارتباط بی وقفه زندگی امروز با شبکه های ارتباطی گفت: سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی در ایرانسل در گیلان نشان از شناخت جامعه هدف و با توجه به تراکم جمعیت و جهانگردی یعنی توسعه زیرساخت ها یک خواسته عمومی است.

زارع با اشاره به پوشش 90 درصدی جمعیت این استان توسط ایرانسل ، با بیان اینکه افزایش این شاخص موجب رضایتمندی مردم می شود ، افزود: در توسعه زیرساخت ها علاوه بر جمعیت ثابت گیلان ، حضور گردشگران و مسافران در دوره های مختلف زمانی باید در نظر گرفته شود.

وی همچنین در مورد تعامل آژانس ها و شهرداری های مختلف با ایرانسل و تمایل مقامات استانی و محلی برای مشارکت در توسعه پروژه های شهر هوشمند بحث و تبادل نظر کرد و بر لزوم اجرای سایر پروژه ها در این زمینه تأکید کرد.

تأکید بر گسترش همکاری بین ایرانسل و شهرداری رشت در ارائه خدمات هوشمند شهری

همچنین در دیدار مدیرعامل ایرانسل با شهردار رشت ، طرفین بر لزوم گسترش همکاری در زمینه ارائه خدمات برای شهرهای هوشمند و توسعه پوشش ارتباطی به منظور تسریع در روند تحول دیجیتال در این شهر تأکید کردند. .

در این جلسه ، مدیر عامل ایرانسل با اشاره به برنامه ایرانسل برای گسترش ارتباطات با شهروندان و مسافران در رشت ، از شهرداری خواست تا برای تسریع مراحل قانونی مربوطه همکاری کند.
مهندس سید محمد احمدی شهردار رشت با اشاره به ارائه خدمات شهر هوشمند ، سازمانی و خدمات مرکز داده های ابری توسط ایرانسل ، خواستار گسترش ارائه این خدمات به شهرداری و دستگاه های اجرایی و مردم رشت شد.

بیشتر بخوانید  ویژه برنامه های روز "داهو الارد" در حیاط منور رضوی برگزار می شود - اخبار از خراسان رضوی - اخبار استانهای تسنیم

موانع موجود در اجرای پروژه های ارتباطی در گیلان را برطرف کنید

همچنین در جلسه مدیر ارشد اجرایی ایرانسل با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان در این اداره کل ، پروژه های فعلی ایرانسل در این استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و لزوم رفع موانع اجرای این پروژه ها بلافاصله مورد تأکید قرار گرفت.

در این جلسه مدیر اجرایی ایرانسل از همکاری های اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان برای پیشرفت پروژه های ارتباطی ایرانسل در این استان تقدیر و تشکر کرد.
مهندس فرزاد توکلی ، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان ضمن ارزیابی اقدامات برای گسترش دامنه ارتباطات در استان ، خواستار بهبود بیشتر خدمات ارتباطی ایرانسل در گیلان شد.

دیدگاهتان را بنویسید