گپی با تنها داور ایرانی در مقدماتی بازی های پارالمپیک توکیو


آژانس فارس – اراک؛ توزیع ویروس کرونا این نه تنها فعالیت های اقتصادی و اجتماعی را تحت الشعاع قرار داد ، بلکه باعث صدمات و آسیب هایی به ورزش شد و تا حدی شهروندان را از ورزش و سالن های ورزشی دور نگه داشت.

اگرچه در ابتدای فوران تاج ، با تعطیلی سالن های ورزشی و فضاها ، مردم از ورزش محروم بودند ، اما در این بین برخی از ورزش ها سعی کردند با اجرای پروژه های ابتکاری و استفاده از فضای مجازی ، ورزش را به خانه های خود بیاورند و ارتباط با ورزشکاران را قطع نمی کنند. . یکی از این رشته ها تنیس روی میز است.

در زمینه ورزش بانوان ، استان مرکزی تنیس روی میز طی ماه های اخیر اقداماتی انجام داده است حالت خوبه توسعه این منطقه در استان به گونه ای که این اقدامات منجر به گسترش این منطقه در بین ذینفعان شود.

علیرغم شیوع ویروس کرونا ، کارکنان هیئت تنیس روی میز ، با بهره گیری از حرکات علمی ، هرگز اجازه ندادند که این رشته تعطیل شود و از فضای مجازی برای برگزاری کلاسها و مسابقات مختلف ورزشی استفاده کنند ، بنابراین در طی شیوع کرونا ، کلاسهای بین المللی برگزار می شد توسط مقامات برگزار می شود. برگزار شد و مورد استقبال بازیکنان تنیس قرار گرفت.

تولیپ پوریامانس نایب رئیس هیئت تنیس روی میز بانوان استان مرکزی از جمله داوران بین المللی و مربیان تنیس روی میز است.

وی پس از سالها فعالیت در زمینه تنیس روی میز به عنوان یک ورزشکار موفق به اخذ درجه مربیگری و داوری شد و اکنون به عنوان یکی از مربیان و داوران بین المللی در این زمینه شناخته می شود.

بیشتر بخوانید  داور هلندی برای فینال یورو 2020 انتخاب شد

پوریامنش دانشجوی دکترای تربیت بدنی با تأکید بر حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی است که علم ، تخصص و تجربیات را به خوبی در هم آمیخته است. که در زمینه آموزش استفاده می شود.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز بانوان استان مرکزی به خبرنگار فارس در اراک گفت: در سال 2016 کلاس داوری بین المللی در تهران برگزار شد که 91 نفر در آن شرکت کردند و در نهایت 4 نفر پذیرفته شدند و من یک نفر بودم. .

تولیپ پوریامانس گفت: “من قبل از انتخاب به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره ، همکاری خوبی با هیئت مدیره داشتم و به طور فعال در مسابقات و برنامه های فرهنگی شرکت داشتم. وقتی معاون رئیس شدم ، در همه رده های سنی ، به ویژه در رده های سنی ، شرکت کردم. مسابقه در آنجا برگزار نشد.

وی ادامه داد: “ما دوره های هفتگی تئوری و کارآموزی را برای مربیان زن و مرد انجام می دادیم و سعی می کردیم با توجه به گسترش تاج ها هنگام بسته شدن سالن ها ، تا آنجا که ممکن است وقت بگذاریم. ورزشکارانی که در تیم های جوانان بودند. ما از شما درخواست کردیم آموزش در قالب هیئت مدیره تحت نظارت مربیان خصوصی در خانه ، با آنها ارتباط برقرار می کرد و اطلاعات لازم را از طریق فضای مجازی در اختیار آنها قرار می داد.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی گفت: با توجه به اینکه تنیس روی میز ورزشی نیست که در خانه انجام شود ، سال گذشته اسکنی را با عنوان “ماسک گذاشتم” راه اندازی کردیم و در طی آن ورزشکاران و مربیان از هرجایی ما از استان خواستیم که برای فعالیتهای ورزشی خود فیلم تهیه کند و برای ما ارسال کند که مورد استقبال قرار گرفت.

بیشتر بخوانید  جام جهانی مسابقات قهرمانی پاورلیفتینگ ایران - اخبار ورزشی - اخبار ورزشی تسنیم

پوریامنش ادامه داد: همچنین برای آشنایی ورزشکاران با آخرین قوانین و مقررات ، کلاس های آنلاین برگزار کردیم که همه افراد می توانند در آن شرکت کنند ، همچنین فدراسیون یک دوره مسابقات مجازی را نیز برگزار کرد که به صورت جدول بود ، ما آن را طراحی کردیم و در استان مركزي و از طريق فدراسيون در سراسر كشور منتشر شد و در نهايت 8 نفر انتخاب و از طرف فدراسيون و هيئت مديره هدايايي دريافت كردند.

وی خاطرنشان کرد: در دوره بعد از برداشتن تاج ، سالن های بدنسازی مجدداً افتتاح شد اما هیچ زنی قصد نداشت به عنوان مربی در آموزش بانوان شرکت کند ، علی رغم مشغله زیاد ، در تمرینات شرکت کردم تا در آموزش ورزشکاران خللی ایجاد نشود “

نایب رئیس میز تنیس روی میز استان مرکزی گفت: تقویم 1400 فدراسیون تا چند هفته قبل تدوین نشده بود ، فدراسیون مسابقات را با توجه به شرایط برگزار می کرد اما هیئت ورزشکارانی را که شرکت می کردند حفظ کرد در مسابقات آماده است. “برای شناسایی استعدادهای درخشان برای افراد غیر ورزشکار ، و یک کلاس بازآموزی مجازی با حضور یکی از معلمان بزرگ کشور برای مربیان در دستور کار است.

پوریامنش با اشاره به کلاس بین المللی وبینار قضایی گفت: “در سال 2017 مسابقاتی برگزار شد که در آن دو قاضی از روسیه شرکت کردند و پس از آن رقابت با این داوران ادامه یافت و قوانین و مقررات جدید بارها اعلام شد.” ما اختلاف داشتیم ، تاج دوره ها و کلاس های آموزش مجدد را برای داوران تعطیل کرد ، بنابراین ما تصمیم گرفتیم یک دوره آموزش مجدد را از طریق یک وبینار جهانی بین ایران و روسیه برگزار کنیم ، که پس از گرفتن مجوز از فدراسیون و سازماندهی مباحث در کلاس و سعی در حفظ داوران دانش به روز

بیشتر بخوانید  فیلم/ مروری بر سیزده دوره انتخابات ریاست جمهوری در ایران

وی افزود: نایب رئیس فدراسیون به همراه هفت قاضی روس و 10 قاضی از استان مرکزی در این کلاس حضور داشت.

نایب رئیس هیئت تنیس روی میز استان مرکزی با اشاره به حمایت از ورزش بانوان در اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی ادامه داد: خوشبختانه معاونت زنان در اداره کل ورزش و جوانان از حمایت مالی و معنوی خوبی برای تنیس روی میز در حومه شهر برخوردار است. “من باید از آنها بخاطر این حمایت تشکر کنم ، زیرا بدون حمایت اداره ورزش و جوانان استان نمی توان اقدامی انجام داد.

وی در مورد داوری مسابقات گفت: “آنها در سال 2017 به مسابقات قزاقستان اعزام شدند ، جایی که بهترین ورزشکاران جهان شرکت کردند. در ماه مه 2020 ، من باید به مسابقات مقدماتی المپیک تایلند اعزام شوم. لغو شد ، و من اخیراً به مسابقات مقدماتی پارالمپیک در اسلوونی اعزام شدم.

نایب رئیس میز تنیس روی میز استان مرکزی گفت: من به عنوان تنها داور ایرانی در اسلوونی در مسابقات مقدماتی پارالمپیک توکیو شرکت کردم که یکی از داوران وی یک ورزشکار صهیونیستی بود که از ملت مظلوم فلسطین در ارزیابی رقابت بین ورزشکاران من با ورزشکار اردنی از صهیونیست پرهیز کردم.

پوریامنش گفت: “سه قاضی بین المللی در استان وجود دارد. آقای میرزاخانی برای مسابقات جام ملت های آسیا در سال 2017 به هند اعزام شد.”

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید