رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم منصوب شد – اخبار خلیج فارس – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از کشم ، رئیس دانشگاه اسلامی آزاد کشورمان حمید رستمی جاز را به عنوان سرپرست دانشگاه اسلامی آزاد در کشم منصوب کرد و در این تصمیم؛ با توجه به پیشنهاد رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان و با توجه به میزان تعهد و بایگانی ارزشمند جنابعالی ، به عنوان رئیس واحد اسلامی دانشگاه آزاد در کشم منصوب می شوید.

محمدمهدی طهرانچی همچنین ابراز امیدواری کرد که رئیس جدید دانشگاه اسلامی اسد در واحد کشم با رعایت تقوای الهی و استفاده مناسب از منابع انسانی دانشگاه ، تمام تلاش خود را در جهت حفظ منافع و افتخارات دانشگاه به کار گیرد.

مدیریت مالی و اداری منطقه 2 دانشگاه آزاد اسلامی از سال 1989 تا 1992 و همچنین معاونت مالی و اداری دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس از سال 1995 تا 1997 از جمله مسئولیت های حمید رستمی جاز تا زمان انتصاب وی به عنوان سرپرست بود. دانشگاه آزاد اسلامی کشم.

گفتنی است سراج الدین محبی از سال 1996 تا 1999 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قشم بود اما از جولای 1999 تا ژوئیه 1400 شاهد سه تغییر در مدیریت این دانشگاه بودیم. در ابتدا ، محمد مهدی دزین از جولای 2016 به مدت شش ماه مسئولیت آن را بر عهده داشت. این مسئولیت بود و پس از آن ریاست شعبه ای از دانشگاه اسلامی در کش به مدت شش ماه به محمدحسن رنجبر واگذار شد و از امروز حمید رستمی جاز در این مسئولیت مهم دانشگاهی جای رنجار را گرفته است.

انتهای پیام / 7558 / ش

بیشتر بخوانید  مهدی رحمتی از سکوت الهام گلایه کرد

دیدگاهتان را بنویسید