عفاف و حجاب مقدمه بسیاری از ارزش ها است / نیاز به شناسایی یک زن مسلمان


به گزارش خبرگزاری فارس کوم ، سیده زهره برقعی در نشست تخصصی “عفاف ، حجاب و تبلیغات” که توسط معاونت فرهنگ و تبلیغات جامعه الزهرا (س) در اتاق هیئت مدیره این مituteسسه علمی در حوزه علمیه برگزار شد.

مدیر جامعه الزهرا (س) گفت که عفاف و حجاب وی گفت: این مقدمه بسیاری از ارزش ها است ، اظهار داشت: اگر عفت و عفت در جامعه شکل واقعی خود را داشته باشد ، سایر ارزش ها در جامعه حفظ می شود.

برقعی یادآور شد: بحث در مورد شأن زنان در اسلام ، امنیت اجتماعی زنان و مباحث مختلف بر این اساس استوار است ، از جمله حفظ وحدت خانواده مربوط به مسئله عفاف و حجاب است.

وی با بیان اینکه خداوند متعال در قرآن کریم خلوص معنوی را برای این ارزش بیان می کند ، اظهار داشت: در جوامع غربی کلینیک های روانپزشکی بیش از کلینیک های دیگر است ، در حالی که اگر جامعه ای عفت و حجاب را رعایت کند ، زن و مرد جامعه به معنوی می رسند خلوص.

مدیر جامعه الزهرا (س) با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ایران یک انقلاب فرهنگی است ، گفت: انقلاب اسلامی مبارزه علیه شخص یا خانواده نیست بلکه انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و مبارزه با تمدن فرهنگی غرب.

وی افزود: انقلاب اسلامی فرهنگ غرب را شکست داده و امروز این انقلاب به کشورهای دیگر صادر شده است ، اما دشمن از زمان پیروزی انقلاب اسلامی بیکار نیست و از همه نیروهای خود برای مبارزه با انقلاب اسلامی و فرهنگ اسلامی. “

بیشتر بخوانید  ببینید | منزل شیک و لوکس رضا رویگری در شمال تهران

علاوه بر این ، بورگای معتقد است که نقش زنان در مسائل فرهنگی مهم است و گفت: امام خمینی (ره) فرمودند که مرد از جنسیت زن برخاسته ، این یک واقعیت است و امام خمینی (ره) به ما استراتژی می دهد که اگر می خواهید مردان سالم برای زنان در جامعه باشد ، خواه از نظر فرهنگی کار کند.

وی افزود: مفهوم حجاب در ارائه مدل زن مسلمان از جایگاه ویژه ای برخوردار است اما دشمن به مسئله عفاف و حجاب که مهمترین ، اساسی ترین و اساسی ترین مفهوم الگوی زن مسلمان است حمله کرده است. “

الزهرا ، مدیر جامعه ، با بیان اینکه حجاب یک پرچم و نماد برای یک زن مسلمان است ، یادآوری می کند: “کسی که یک زن محجبه را ببیند ، او را به عنوان یک مسلمان می شناسد ، اما دشمن به این مسئله حمله کرده است و متأسفانه پیشرفت های زیادی در این زمینه صورت گرفته است. ساخته شده “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم.

وی با اشاره به کلمه “شبیخون فرهنگی” در بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: امروز عده ای برای مبارزه با شبیخون فرهنگی به میدان آمدند اما این فعالیت ها در بدنه جامعه نفوذ نکرده است و ما باید فعالیت ها را برای ورود به بدنه جامعه و بخش انبوه مردم امتحان کنید.

بورگای گفت: “روزگاری ، برخی معتقد بودند که حجاب یک مشکل فردی است ، اما امروز این مسئله جایی ندارد و ما معتقدیم که حجاب در ابعاد مختلف اجتماعی ، اقتصادی ، سیاسی ، فرهنگی و حتی نظامی نقش دارد.” .

بیشتر بخوانید  آیا خیس شدن زن روزه را باطل میکند

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی سیاست ما درباره حجاب را روشن کرده اند و باید راهکارهایی که داشته ایم را اجرا کنیم ، افزود: حجاب یک آموزه دینی و فرهنگی است و حوزه های علمیه می توانند نقش موثری داشته باشند در نهادینه کردن این موضوع. “بودن.

مدیر جامعه الزهرا (س) راهکارهایی برای ایجاد فرهنگ حجاب در جامعه ارائه داد و افزود: “مهمترین نکته در این زمینه شناسایی زنان مسلمان است. ما باید الگویی را برای زنان در جامعه معرفی کنیم و هویت و شخصیت برای زنان در جامعه “تقویت شود.

بورکایی با بیان اینکه ما باید هویت اسلامی زنان مسلمان و الگوی آنها را جدی بگیریم اظهار داشت: ما باید زنانی را معرفی کنیم که در جامعه الگو هستند.

وی با تأکید بر اینکه حجاب بخشی از هویت ماست ، گفت: برای اینکه این شناسایی و الگو سازی انجام شود ، باید راه حل هایی داشته باشیم ، از جمله اینکه باید سطح دینداری را در جامعه تقویت کنیم. اگر زنان در جامعه مذهبی شوند ، حجاب تا حدی خواهد بود. “آنها تحت نظارت هستند.

مدیر جامعه الزهرا (س) با تأکید بر لزوم آگاهی زنان از مسئله عفاف و حجاب ، خاطرنشان کرد: بسیاری از دختران ما حتی نمی دانند که آیه ای برای حجاب وجود دارد ، بنابراین ما باید موضوع عفت و حجاب برای افراد جامعه. “

بورگای همچنین به اصلاح الگوی جامعه پذیری اشاره کرد و گفت: دختری که علم خود را ترویج می کند آزمون ورودی او نشان داده شده و از دبیرستان وارد دانشگاه شد ، او باید بداند که باید از نظر فرهنگی نیز پیشرفت کند و ارتقا promotion خود را در مسائل فرهنگی نشان دهد.

بیشتر بخوانید  توئیتر با همکاری دو خبرگزاری رقیب به جنگ اخبار جعلی می‌رود

وی با بیان اینکه حجاب امری طبیعی است ، گفت: ما نباید در زمینه عفاف و حجاب منفعل کار کنیم بلکه باید در قالب ورود فعال ما باید قوانین آنچه در غرب آشکار شده و آسیب های آن است را مطالعه کنیم و مردم را در این باره آگاه کنیم.

انتهای پیام / 78027


دیدگاهتان را بنویسید