استقلال با این ترکیب در دربی خواهد بود



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال هر چقدر روزهای پر تلاطم خود را در کادر مدیریتی خود سپری کند و مشکلات مالی زیادی داشته باشد ، در مستطیل سبز روحیه خوبی دارد. فرهاد مجیدی پس از هدایت تیمش به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، روزهای هیجان انگیزی را در لیگ برتر سپری کرد و همین امر باعث شد قهرمانی لیگ به او از دست بدهد. اکنون اما تاریخچه استقلال و جام حذفی برای فرهاد کاملاً متفاوت است. او که با غلبه بر ذوب آهن به این مرحله از مسابقه رسیده است ، از بازی امروز مقابل پرسپولیس چیزی جز پیروزی نمی خواهد. در ابتدا او می خواهد بقیه جام های استقلال را از هر راه به دست بیاورد و اعتماد خود را بیشتر در بین هواداران افزایش دهد اما از طرف دیگر می خواهد به هر طریقی انتقام باخت تلخ دربی لیگ را از تخت جمشید. گرفتن شکستی که استقلالی ها معتقدند با بی عدالتی حاصل شده و آنها لیاقت شکست در دربی را ندارند.

استقلال در شرایطی وارد این شهر می شود که در 7 مسابقه اخیر خود 6 پیروزی کسب کرده و برابر 1 است و 11 بار توانسته دروازه حریفان خود را باز کند و فقط دو گل خورده است. این آمار همراه با آمادگی بازیکنان مصدوم استقلال شیخ دیاباته ، وریا گافوری و عارف گلمی برای این دیدار ، آبی ها را امیدوار می کند که آنها می توانند با دست پر از زمین خارج شوند.

ترکیب احتمالی استقلال در دربی 96:

سید حسین حسینی ، محمد دانشگر ، سیاوش یزدانی ، محمد حسین مرادمند ، مسعود ریگی ، فرشید اسماعیلی ، آرش رضاوند ، وریا غفوری ، محمد نادری ، امیر ارسلان مطهری و مهدی قائدی

بیشتر بخوانید  مارپیچ سکوت بین حامیان نظام و تنفس مصنوعی به آشوبگران

مشروح این گزارش يينجـــــــــــا خواندن.

۲۵۶ ۲۵۱

دیدگاهتان را بنویسید