نماینده مردم هرمزگان: قول کتبی رئیس جمهور مبنی بر گازرسانی به هرمزگان ناکام ماند / تأخیر دولت در تأمین گاز – اخبار هرمزگان – استان تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب بندرعباساحمد مرادی در جلسه با مدیرعامل شرکت گاز هرمزگان در مورد عدم رعایت وعده های دولت در زمینه گازرسانی به مناطق مختلف استان ، اظهار داشت: گازرسانی در مناطق مختلف کشور پایان می یابد اما در استان هرمزگان این کار انجام نشد رخ دادن.

وی افزود: دولت با شعار گازرسانی برای کل کشور روی کار آمد ، به گفته وزیر 90 درصد گازرسانی به کشور انجام شد و ما به عنوان استان هرمزگان جزو 10 درصدی هستیم که هنوز از نعمت گاز شهر محروم هستند. “

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور در آخرین سفر خود به استان هرمزگان کتبا اعلام کرد (من نامه ای مکتوب دارم) که استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان از برکات برخوردار می شوند. دولت گاز تا پایان دولت.

وی افزود: در هرمزگان کل شهر هجی آباد یک منطقه سردسیر است و نیاز به تأمین گاز است که آنها سرد هستند.

مرادی گفت: متأسفانه دولت تأمین گاز برای این مناطق را كاهش داده است. وقتی ما این موضوع را پیگیری كردیم ، دولت اعلام كرد اگر سرانه گاز به 2 میلیون تن برسد ، ما این كار را می كنیم تا سرانه گاز در این منطقه. ، این کار را انجام نداد. “

وی ادامه داد: البته این سرانه فقط هزینه دولت است و هر خانوار باید هزینه شعبه و غیره را پرداخت کند. وی افزود: متأسفانه ما با مشكلاتی روبرو هستیم ، گرچه تعهد قانونی وجود دارد و دولت شعارهای زیادی در این زمینه داشته است.

بیشتر بخوانید  سفیر رومانی در تهران به وزارت امور خارجه احضار شد- اخبار دیپلماسی ایران - اخبار بین الملل تسنیم

مدیرعامل استان هرمزگان نیز در این جلسه گفت: در شرکت گاز در تلاش هستیم تا از نعمت گاز استان هرمزگان بهره مند شویم. تا پایان سال 1400 ، عملیات گازرسانی در سراسر شهر بندرعباس به پایان خواهد رسید و شهروندان می توانند از این نعمت بهره مند شوند.

حمزوی گفت: در حال حاضر تنها 30 درصد خانوارهای استان هرمزگان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند. هم اکنون گاز به 9 شهر استان تحویل می شود که تا پایان سال به 14 شهر افزایش می یابد.

انتهای پیام / 864 / ز

دیدگاهتان را بنویسید