انصراف از گزینه پیشنهادی دیگر برای انتخاب شهردار / جزئیات جلسه امروز ششمین شورای منتخب


ناصر امانی منتخب شورای ششم تهران در مصاحبه با خبرگزاری فارس در مورد جلسه امروز مسئولان منتخب برای بررسی احتمال انتخاب شهردار گفت:

وی با اشاره به اینکه آمده ایم ده شاخص را با مثالهای خود ترکیب کنیم ، گفت: “در جلسه امروز ، مردم نتایج 1 تا 10 را برای گزینه ها اعلام می کنند و تصمیم نهایی بعداً اتخاذ می شود.”

عضو منتخب شورای ششم گفت که برخی از گزینه های پیشنهادی CV خود را به اعضای منتخب شورای ششم ارسال کرده اند تا پست شهردار را بپذیرند.

امانی گفت: در جلسه امروز که هنوز ادامه دارد بحث در مورد توانایی های افراد و روحیات آنها وجود دارد و این جلسه نوعی مشاوره است.

وی یادآور شد: البته گزینه های پیشنهادی در جلسه وجود ندارد و احتمالاً ما در جلسات بعدی از آنها دعوت خواهیم کرد تا در جلسه شرکت کنند ، جایی که این افراد باید برنامه های خود را اعلام کنند.

عضو منتخب شورای ششم تهران اعلام کرد: عبدالله فتح الهی نیز امروز از مسئولیت شهردار بودن تهران از سایر گزینه های پیشنهادی به عنوان شهردار استعفا داد.

به گفته فارس پرویز فتح ، اطلاع رسان دسفولی ، سعید محمد ، سردار حاجی زاده ، فرهاد رهبر ، محمد فروسنده ، سردار وحیدی و ماسکانی ، پیمان پشمچی زاده ، علیرضا جاوید ، کادراتلا لا محمدزاده قذادی آنها برای شهردار شدن آماده نیستند و در این شرایط تعداد گزینه ها به 27 نفر رسیده است.

انتهای پیام /


بیشتر بخوانید  گلشیفته فراهانی و محمدرضا گلزار در میان نامزد‌های چهره جذاب

دیدگاهتان را بنویسید