رزمایش عمومی مدیریت برق و اجرای پروژه شهید عباسپور در استان مرکزی آغاز می شود – اخبار مرکزی – اخبار استانهای تسنیم


گزارش آژانس تسنیم از جانب اراکعصر امروز سردار محسن کریمی با اشاره به اهداف این رزمایش از آغاز رزمایش عمومی مدیریت نیرو و اجرای پروژه شهید عباسپور در استان خبر داد: اقشار مختلف مردم ، جنبش مردمی را برای کاهش 10 درصدی مصرف برق آغاز کردند. ٪ از وضعیت فعلی ایجاد تعاملات مفید بین دستگاه ها و موسسات است.

وی افزود: به منظور استفاده از ظرفیت کامل و راه اندازی بسیج عمومی جهت ایجاد حرکت مردمی برای صرفه جویی در برق ، اجرای تمرین مدیریت مصرف برق با عنوان پروژه شهید عباسپور در استان آغاز شده و به مدت 3 هفته ادامه دارد.

فرمانده سپاه روحولا در استان ماركاسی ادامه داد: این تمرین بر اساس كاهش و مدیریت مصرف در زمینه های تبلیغ ، گفتمان ، حاكمیت و كنترل است كه علاوه بر بسیج بخشهای مختلف مردم ، الگویی را ایجاد می كند. “

کریمی گفت: با شیوع بیماری کرونر قلب ، کشور درگیر این بیماری شد ، که اجرای طرح شهید سلیمانی با راه اندازی بسیج عمومی برای کنترل و کاهش آسیب ها در مدیریت و کاهش آسیب های این بیماری م effectiveثر است ، بنابراین امروز این پروژه یکی از پروژه های موفقی است که باید از آن به یاد ماند.

وی گفت: تجربه موفق و ارزشمند در انقلاب اسلامی نشان می دهد در شرایط بحرانی که مردم وارد میدان شده اند و از ظرفیت بسیج مردمی استفاده شده است موفقیت های خوبی حاصل شده است که باید مورد توجه همه قرار گیرد. “

فرمانده سپاه امنیت معنوی استان مرکزی افزود: امروز باید در زمینه مصرف برق اقدامات موثری برای مدیریت اوضاع انجام شود ، این در استانها و شهرستانها برای تحقق اهداف این رزمایش مورد استفاده قرار می گیرد که امیدواریم بتوانیم در مدیریت اوضاع موثر باشیم.

بیشتر بخوانید  افزایش عجیب قیمت فیدلیتی در بازار خودرو + جدول

کریمی ادامه داد: یکی از خواسته های مقام معظم رهبری در این شرایط ایجاد فرهنگ مصرف بهینه انرژی است که اگر این فرهنگ به خوبی نهادینه شود در حل بسیاری از مشکلات موثر است و کارشناسان نیز بر این موضوع تأکید دارند.

وی با اشاره به اینکه نهادهای فرهنگی به ویژه رسانه ها نقش مهمی در اجرای این تمرین دارند و باید در اصلاح فرهنگ صحیح مصرف نقش داشته باشند ، اظهار داشت: آنها به صرفه جویی در لوازم خانگی و تهویه مطبوع و دعوت از مردم و جامعه هدف برای پس انداز.

فرمانده حفاظت معنوی استان مرکزی گفت: فضای مجازی نقش مهمی در کاهش مصرف برق در اجرای این رزمایش و ایجاد حرکات مردمی برای صرفه جویی و فرهنگ سازی و نماز جمعه و جماعات ، مدیران ، فعالان فرهنگی و اجتماعی دارد. ورزش ها باید با هم کار کنند.

انتهای پیام / 713 / ز

دیدگاهتان را بنویسید