اظهارات رسمی ارتش در مورد فرار مغزها


حجت الاسلام عباس محمد حسنی ، رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران ، در اولین همایش با قدردانی از آموزش مهارتهای برتر پرسنل وظیفه آجا ، با تشکر از همه کسانی که تمام تلاش خود را کردند ، اظهار داشت: بیکاری عامل اصلی فساد؛ آموزش مهارت در دین ما چنان مقدس است که ما به دیگران کار می آموزیم و مهارت یکی از نمونه های نادر عمل صالح است ، وقتی این کارهای صالح را انجام می دهیم در دنیا و آخرت مورد محبت خداوند قرار می گیریم.

سخنگوی مقام معظم رهبری در ارتش با بیان اینکه بیکاری تهدیدی چند وجهی است ، خاطرنشان کرد: جنبه مهم بیکاری ناامیدی است ، جامعه ای که جوانانش ناامید هستند در آستانه فروپاشی قرار خواهد گرفت.

رئیس سازمان عقیدتی و سیاسی پیشگیری از فرار مغزها را از مهمترین دستاوردهای آموزش مهارت ها می داند و ادامه داد: اولین برچسبی که به جوانانی که کشور را ترک کرده اند داده می شود ملیت خارجی است. هیچ کس دوست ندارد عنوان خارجی به او داده شود ، اما گاهی اوقات برای یافتن شغل و درآمد مجبور به این کار می شود ، اما وقتی مهارت کارکنان وظیفه را آموزش می دهیم تا آنها بتوانند آینده خود را تأمین کنند و نترسند از زندگی و مشکلات خود ، آنها دیگر به ترک فکر نمی کنند. این برای سیستم بسیار مهم است.

محمد حسنی با بیان اینکه حرکت مهارت یکی از نمونه های مهم مبارزه با جنگ نرم است ، توضیح داد: ما در عصری هستیم که آنها با تبلیغات مختلف سعی در دلسرد کردن مردم و جوانان از خدمت سربازی دارند اما وقتی خانواده و جوانان افرادی که می بینند برای دو سال خدمت مهارت می گیرند و او می تواند گامی به سوی آینده شغلی خود بردارد. این تبلیغات به طور خودکار خنثی می شود و در نتیجه حنا کسانی که از فرهنگ مقدس نظامی جاسوسی می کنند ، محو خواهد شد.

بیشتر بخوانید  ببینید | پاسخ جالب روحانی به برخی اتهامات و شایعات درباره ساعت کاری و تفریحات‌اش

اظهارات رسمی ارتش در مورد فرار مغزها

وی رضایت مقام معظم رهبری را مهمترین دستاورد آموزش دانست و گفت: با توجه به اینکه فرمانده معظم کل قوا قائم مقام ولی فقیه هستند ، بنابراین وقتی نقشه معظم له را اجرا می کنیم ، او را خوشحال کرد. ، حضرت گیم (ع) از ما راضی خواهد بود و با رضایت از عملکرد ما ، دنیا و آخرت ما آباد می شود.

محمد حسنی از دیگر دستاوردهای این جنبش را بهینه سازی نیروهای نظامی و خانواده های آنها برای سیستم و نیروهای مسلح ، محافظت در برابر مشکلات چند جانبه بیکاری می داند.

در پایان ، وی با تأکید بر اینکه هر سربازی می تواند برای ما رسانه ملی باشد ، گفت: “ما باید در آموزش مهارت ها این شتاب را حفظ و بهبود ببخشیم و باید کاری کنیم که وقتی یک سرباز از ارتش به خانه بازگشت ، مهارت های زندگی ، برای کسب درآمد ، بیاموزید که با مشکلات زندگی روبرو شوید و یک مبلغ ارتش شوید.

در این مراسم از مقامات ارشد واحدهای آموزشی تقدیر به عمل آمد.

27215

دیدگاهتان را بنویسید