رونمایی از فرمانده استقلال در دربی



هواداران استقلال امروز بیش از هر زمان دیگری اعتقاد دارند که اگر فرشید اسماعیلی آماده باشد ، این تیم شانس زیادی برای پیروزی در دربی خواهد داشت. کافی است دربی های چند سال گذشته را مرور کنیم تا نقش برجسته امروز یکی از چهره های اصلی استقلال در شهرورد را درک کنیم.

از این ضربه تماشایی گرفته تا این پنالتی جعلی یا پاس گل سر به سر عجیب و غریب وی و همچنین مصدومیت های ناگوارش در آستانه دربی قبل از هر کس دیگری ، نام فرشید اسماعیلی را به یاد من می آورد که امروز از همیشه مستقل است. بستگی دارد

نمایش های درخشان فرشید در لیگ قهرمانان آسیا که در واقع یکی از تأثیرگذارترین عوامل صعود استقلال از گروه بود ، نشان داد که چقدر توانایی دارد و می توان گفت فرشید این روزها در اوج فوتبال خود قرار دارد ، حتی در بهتر و بالغ تر از آن. این آقای پاس هدف لیگ قهرمانان شد.
هواداران استقلال اعتقاد جدی دارند که این بازیکن باتجربه که گاه گاهی بازوبند کاپیتانی را می بندد ، امروز در میانه میدان ، اگر فرم عالی خود را نشان دهد ، استقلال می تواند در شهرآورد 97 برنده شود.

فراموش نکنیم که فرشید اسماعیلی بیش از هر کس در دنیا می خواهد ، بنابراین پس از این پنالتی فراموش شده ، او می تواند در دربی پای خود را برای گلزنی باز کند ، هرچند که با ارائه بازی در آن فاصله موفق به بازی در این فاصله شد. درهشان آن خاطره بد را از ذهن هواداران استقلال پاک می کند اما به هر حال ورود به دربی طعم دیگری دارد که دوست دارد دوباره امتحان کند.

بیشتر بخوانید  نبرد آلومینیوم اراک و تراکتور در هفته بیست و هشتم لیگ برتر

امروز فرشید به همراه آرش رضواند و مسعود ریج وظیفه ای بسیار جدی و در عین حال بسیار دشوار در مقابل هافبک قدرتمند پرسپولیس دارند ، زیرا در این بازی همیشه شنیده می شود که برنده مسابقات خط هافبک معمولاً بهتر است شانس پیروزی. در بازی.

امروز شماره 8 استقلال بیشتر از هر زمان دیگری انگیزه دارد تا بتواند یک بار دیگر ثابت کند که اگر آماده باشد ، استقلال شرایط خوبی دارد. نبرد امروز با شماره 8 تیم رقیب احمد نورالهی که خود را نیز در راس خود می بیند ، شاید یکی از جذاب ترین قاب های امروز شهرآورد باشد که او نیز دوست صمیمی است.

۲۵۱۲۵۶

دیدگاهتان را بنویسید