نماینده کردستان در مجلس خبرگان رهبری: کالاهای نامشخص باید در اسرع وقت ترخیص شوند – کردستان نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب سنندجصبح امروز ماموستا فایک رستمی در دیدار با مدیر و مأموران گمرک استان با تأکید بر اینکه مسئولان وظیفه شناس و مسئول باید برای حل مشکلات مردم گام بردارند ، اظهار داشت: امیدوارم مدیر جدید با حمایت ، مشارکت و همدلی همه همکاران در گمرکات استان کردستان برای تحقق اهداف عالیه سازمان و انجام این مسئولیت مهم و تحقق دین خود گام برداشته است.

وی با بیان اینکه گمرک به عنوان مکان اصلی ترخیص کالا از گمرک شناخته می شود ، گفت: کالاها پس از ورود و طی مراحل قانونی مجوز لازم برای خروج یا ورود به کشور را دریافت می کنند و سرویس دهی در این مجموعه حساسیت خود را دارد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری و نماز جمعه در سنندج با بیان اینکه گمرک نقش مهمی در اجرای سیاست ها و سیاست های اقتصادی و تجاری کشور دارد ، توضیح داد: گمرک مهمترین سازمان در توسعه صادرات و تجارت. برای اجرای شعار سال و اهداف توسعه اقتصادی کشور باید تلاش شود.

وی با تأکید بر لزوم رونق در تولید و اقتصاد کشور افزود: اجرای شعار سال راه نجات اقتصاد کشور است و مسئولان در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

ماموستا رستمی با تأکید بر اینکه کالاهای برجسته باید در اسرع وقت در گمرکات کشور و استانهای کردستان رهاسازی شود ، یادآور شد: مسئولان گمرک می توانند تولید و اقتصاد صدر را رونق بخشند و به طور موثر تعهدات خود را انجام دهند.

خلیل حیدری ، ناظر جدید گمرک در استان کردستان ، نیز گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد و چشم انداز و برنامه های آینده را ترسیم کرد.

بیشتر بخوانید  اعمال یک ماه دیگر کاهش خدمت سربازی در سال ۱۴۰۳

انتهای پیام / 481 / ز

دیدگاهتان را بنویسید