سمنان قرمز شد / روند صعودی



ایسنا / سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از تاج سرخ بودن سمنان خبر داد.

دکتر نوید دانایی ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان ، از افزایش شهرهای سرخ کرون در این استان خبر داد و گفت: پس از قرمز شدن اپیدمی کوید 19 در گرمسار در روزهای آخر هفته ، متأسفانه شهر سمنان نیز به رنگ قرمز کرون بود.

دبیر ستاد مبارزه با ویروس کرونا ضمن هشدار به هم استانی های خود ، خاطرنشان کرد: سرخی سایر شهرهای استان دور از انتظار نیست.

وی از افزایش میزان بستری شدن در این دانشگاه خبر داد و افزود: در 48 ساعت گذشته 55 بیمار مبتلا به عروق کرونر در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه پذیرش شده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با اشاره به روند صعودی مراجعه کنندگان در بیمارستان های استان گفت: در 24 ساعت گذشته 86 بیمار سرپایی جدید مبتلا به بیماری کرونر قلب شناسایی شده اند.

دکتر دانایی با تأکید بر ضرورت اجتناب از شرکت در دوره ها و گردهمایی ها ، از عموم مردم خواست که اقدامات بهداشتی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به خطر موج پنجم این اپیدمی جهانی افزود: روند بیماری روندی صعودی دارد و عدم رعایت قوانین به نفع سلامتی انسان نیست.

دبیر ستاد مرکزی ویروس کرونا در استان با بیان اینکه روند واکسیناسیون Covid-19 به خوبی در حال پیشرفت است ، از گروه سنی 65 سال و بالاتر در این استان س :ال کرد: در سیستم salamat.gov.ir ثبت نام کنید و منتظر پیام کوتاه باشید.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  حقایق عجیب و وحشتناک از مد در عصر ویکتوریا | از لباس های سمی گرفته تا تزئین کلاه ها با پرنده های تاکسیدرمی شده +تصویر

دیدگاهتان را بنویسید