افزایش مسافران تاج فرضی در ورودی های کشور



رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر از افزایش تعداد مسافران مظنون به تاج گذاری ورودی های کشور و نظارت بر سلامت 455 هزار و 742 فرد مبتلا به بیماری کرونر قلب در ورودی های کشور خبر داد.

مهدی ولی پور در مصاحبه با ایسنا وی با اشاره به اجرای طرح نظارت بر بهداشت و سلامت مسافران ورودی به کشور که از روزهای پایانی اسفند ماه سال 1396 آغاز شده و تا امروز ادامه دارد ، گفت: در اجرای این طرح که با همکاری جمعیت هلال احمر و وزارت بهداشت. “در تاریخ 15 ژوئیه ، وضعیت سلامتی 455،742 مسافر ورودی به کشور مورد بررسی قرار گرفت و از نظر بیماری عروق کرونر قلب ارزیابی شد و علائم کرونر آنها کنترل شد.

وی با بیان اینکه در این مدت 158 نفر به دلیل علائم کووید 19 قرنطینه شدند ، افزود: این تعداد در مقایسه با روند روزانه قبلی افزایش یافته است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر با بیان اینکه تاکنون 44 هزار و 436 آزمایش PCR و 64 هزار و 565 آزمایش تاج از مسافران گرفته شده است ، افزود: 471 نیروی عملیاتی در اجرای طرح مشارکت داشتند.

به گفته والی پور ، این پروژه در حال حاضر در 28 ورودی کشور شامل پایانه های مرزی ، دریایی و هوایی در حال اجرا است که از این تعداد 15 ترمینال در حال حاضر فعال هستند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  رقص مهران مدیری در سریال خاتون / فیلم

دیدگاهتان را بنویسید