بهره برداری از پروژه های ملی با ارزش سرمایه گذاری 21000 میلیارد تن



به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز پنجشنبه در هشتاد و یکمین برنامه برای افتتاح پروژه های ملی تحت عنوان تاکتیک ها و امید به جهش تولیدآغاز بهره برداری از 37 پروژه بزرگراهی ، بندری و بزرگراهی و حمل و نقل جاده ای و همچنین افتتاح سالن های ورزشی چند منظوره برای 6000 نفر در شهرهای ساری و شیراز و 262 مرکز ورزشی دیگر در سراسر کشور.

بر اساس این گزارش ، 37 پروژه برای بزرگراه ها ، بنادر و بزرگراه ها و حمل و نقل که برای 1422 نفر اشتغال ایجاد می کند ، از جمله بهره برداری از 321 کیلومتر پروژه بزرگراه ها و باند دوم جاده اصلی کشور ، افتتاح هشت پروژه در زمینه بزرگراه ها و حمل و نقل. و حمل و نقل جاده ای کشور و 16 پروژه بندری.

افتتاح سه ستون اسکله های نفتی ، سیستم های مختلف اعلام حریق و سیستم های مرجع دریایی در استانهای مازندران و بوشهر از جمله 16 پروژه بندری است که امروز با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد.

افتتاح سالن های ورزشی چند منظوره با 600 صندلی در ساری و شیراز و افتتاح 262 مکان ورزشی چند منظوره در کشور از دیگر برنامه های افتتاح 37 پروژه ملی است که امروز با حضور حجت الاسلام روحانی افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید  حضور پرداخت الکترونیک سپهر در نمایشگاه کتاب

دیدگاهتان را بنویسید