انجام یک تمرین عمومی برای مدیریت مصرف برق در استان مرکزی


به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ، سردار محسن کریمی ظهر امروز در حاشیه آغاز یک مانور عمومی مدیریت مصرف برق و اجرای طرح شهید عباسپور در استان مرکزی اظهار داشت: مصرف برق اجرای یک تمرین عمومی در مدیریت مصرف برق با نام پروژه شهید عباسپور در استان آغاز می شود و 3 هفته به طول می انجامد.

وی افزود: استفاده از تمام قابلیت های بسیج ، نهادها ، دستگاه ها و به کارگیری اقشار مختلف مردم ، کمک به جلوگیری از وقفه ها ، ایجاد هم افزایی بین دستگاه ها و م institutionsسسات ، راه اندازی یک حرکت مردمی برای کاهش 10 درصدی مصرف برق با وجود مشارکت افراد یکی از اهداف اصلی تمرین برای مدیریت مصرف برق.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: تمرین مردمی مدیریت مصرف برق مبتنی بر کاهش و مدیریت مصرف در حوزه های گفتمان ، تبلیغ ، مدیریت و کنترل است که در آن علاوه بر اقشار مختلف بسیج ، افراد نیز نقش دارند. .

کریمی ادامه داد: تجربه ارزشمند گذشته در طول انقلاب اسلامی نشان می دهد که در شرایط بحرانی ، هر جا که از ظرفیت بسیج مردمی استفاده شده و مردم نقش داشته باشند ، موفقیت حاصل شده است و این یک درس بسیار مهم است که باید همیشه مورد علاقه ما باشید. “

وی افزود: در صورت بیماری ویروس کرونا این کشور درگیر امواج سنگین اجراها بود طرح شهید سلیمانی که یک بسیج عمومی از مردم را برای کنترل و کاهش آسیب ها آغاز کرد ، بسیاری از آسیب ها را از این بیماری کاهش داد و امروز ما طرح شهید سلیمانی و سایر پروژه ها را به عنوان یک الگوی موفق داریم.

بیشتر بخوانید  اقدام جالب باشگاه پرسپولیس در نقل‌وانتقالات

فرمانده سپاه روح الله در استان مرکزی گفت: امروز وی خواستار انجام اقدامات م inثر در زمینه برق برای مدیریت اوضاع است و تمرین مدیریت مصرف برق كه با نام زیبای شهید عباسپور مزین شده در این راستا انجام می شود. “

کریمی ادامه داد: ایجاد فرهنگ مصرف بهینه انرژی یکی از الزامات مقام معظم رهبری در شرایط فعلی است که اگر به درستی انجام شود قطعاً در حل بسیاری از مشکلات موثر خواهد بود و امروز همه صاحب نظران تأکید ویژه ای بر ایجاد این امر دارند فرهنگ “

وی با بیان اینکه تمام نیروهای سپاه و بسیج استان و شهرستانها برای تحقق اهداف این رزمایش تلاش می کنند و امیدواریم این رزمایش بتواند در مدیریت اوضاع م effectiveثر باشد ، افزود: نقش نهادهای فرهنگی و به ویژه رسانه ها در این زمینه ورزش بسیار مهم است. بنابراین مهم است که آنها در ایجاد فرهنگ صحیح اصلاح مدل مصرف کننده نقش داشته باشند.

فرمانده سپاه معنوی استان مرکزی یادآور شد: همچنین گروه های جهاد کسانی که در همه شرایط کشور برای مردم و انقلاب کار می کنند باید در اجرای این رزمایش مشارکت داشته و با انجام اقدامات تخصصی از جمله تعمیر لوازم برقی به ویژه کولرها و دعوت از مردم و هدف در پس انداز نقش داشته باشند. انجمن.

کریمی تأکید کرد: لازم است ائمه معزز نماز جمعه و جماعات و مدیران و فعالان فرهنگی و اجتماعی با فعالیت در زمینه تبلیغ و فرهنگ سازی در این رزمایش نقش آفرینی کنند.

وی گفت: استفاده از ظرفیت فضای مجازی در این رزمایش و ایجاد حرکات پس انداز مردمی و فرهنگ سازی برای کاهش مصرف برق یک ضرورت است و همه مردم می توانند نقش مهمی در این رزمایش داشته باشند.

بیشتر بخوانید  بیانیه نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، در پی حادثه‌ی خونین حرم حضرت احمدبن موسی شاهچراغ علیه‌السلام


دیدگاهتان را بنویسید