100٪ از ساکنان مراکز اجتماعی ایلام واکسن دریافت کرده اند



به گزارش ایرنا ، زهرا همتی روز پنجشنبه در اولین قسمت مصاحبه با خبرنگاران در کارگروه مجازی رسانه های کرونا و ایلام اظهار داشت: افراد مسن و معلولین و همچنین کارکنان شاغل در این مراکز طبق دستورالعمل های دوز اول واکسن در دانشگاه علوم پزشکی ایلام و برخی از آنها دوز دوم خود را تزریق کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون 335 نفر در این مراکز واکسینه شده اند ، افزود: در تلاش هستیم افراد معلول که در خانه های خود بستری هستند را واکسینه کنیم و این موضوع در حال کنترل است.

مدیر عامل بهزیستی ایلام در مورد مسکن مشتری نیز ادامه داد: 16 هزار و 314 خانوار تحت حمایت بهزیستی قرار دارند که 1500 خانوار پشت صف مسکن هستند و سال گذشته 298 واحد مسکونی به مشتریان اهدا شد و امسال 138 دستگاه افتتاح شد.

همتی همچنین در مورد اشتغال افراد تحت حمایت رفاه اجتماعی توضیح داد: سال گذشته 310 میلیارد ریال تسهیلات بانکی به 884 متقاضی به 500 میلیون ریال برای اشتغال آنها پرداخت شده است.

وی به کم اهمیت بودن خدمات اجتماعی در استان ایلام اشاره و یادآور شد: در حال حاضر به منظور دستیابی به دولت الکترونیکی 40 سامانه هوشمند در بهزیستی فعال هستند که به صورت الکترونیکی و هوشمندانه خدمات را به مشتریان ارائه می دهند.

مدیرکل بهزیستی ایلام با بیان اینکه عمده فعالیت های رفاهی بر اساس خانواده ها استوار است ، تأکید کرد: ایجاد مراکز مثبت زندگی در محله های مختلف برای ارتقا health سلامت اجتماعی و کاهش ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی از جمله بهزیستی عملی است. اقدامات در این زمینه. مقامات مراکز مسکن مثبت آموزش های مختلف اجتماعی را برای ساکنان مناطق مختلف ارائه می دهند.

بیشتر بخوانید  برای نهایی کردن متن نهایی توافق به زمان بیشتری نیاز داریم

همتی افزود: حل مشکلات و مشکلات در خانواده ها یکی از اهداف و اولویت های بهزیستی است و سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کرونا به دلیل حضور خانواده ها در خانه ها در ساعات طولانی تر از روز ، تنش های خانوادگی افزایش یافت و غیره “دلیل تماس مردم با سیستم اورژانس اجتماعی 123 بیش از 100 برابر شده و 13228 مورد مشاوره حضوری یا تماس با صدای مشاور صورت گرفته است.

دیدگاهتان را بنویسید